חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אגם סנטה קרוצ'ה (Lago di Santa Croce)

אגם סנטה קרוצ'ה (Lago di Santa Croce)

מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

אגם סנטה קרוצ'ה (Lago di Santa Croce)

אגם סנטה קרוצ'ה Lago di Santa Croce

אגם סנטה קרוצ'ה הוא אגם מדהים השוכן במחוז בלונו של ונטו, איטליה. האגם מציע נוף עוצר נשימה עם מימיו הצלולים המוקפים בהרי הדולומיטים המלכותיים.

אגם סנטה קרוצ'ה הוא אחד האגמים המלאכותיים הגדולים ביותר באזור זה המשתרע על פני שטח של כ-6.5 קמ"ר. הוא נוצר במאה ה-20 עם בניית סכר על נהר פיאבה. עומק האגם משתנה, כאשר חלק מהאזורים מגיעים לעומקים של למעלה מ-100 מטר. 

Powered by GetYourGuide

האגם המדהים הזה מציע איתו נופים פנורמיים של הפסגות המחוספסות, שלעתים קרובות משתקפות במים השלווים, ויוצרות סצנה ציורית שנראית ישר מתוך גלויה. צבע האגם יכול לנוע בין כחול עמוק לטורקיז תוסס, בהתאם לשעות היום ולתנאי מזג האוויר, מה שמוסיף לקסם שלו.

 

במהלך הזריחה והשקיעה, השמיים מעל האגם מתפרצים לעתים קרובות לסימפוניה של צבעים, מטילים זוהר חם על הנוף כולו. היערות וכרי הדשא שמסביב משלימים את הסצנה, ומציעים תחושה של שלווה ושלווה.

 

בין אם אתם יוצאים לטיול נינוח לאורך קו החוף, נהנים מפעילויות מים כמו שייט או קיאקים, או פשוט יושבים לאחור ומשרים את היופי, הנוף של לאגו די סנטה קרוצ'ה בטוח ישאיר רושם מתמשך על כל מי שבר מזל מספיק לחוות זה.

מה לעשות באגם סנטה קרוצ׳ה ?

ספורט מים 

האגם סנטה קרוצ'ה מושלם לחובבי ספורט ימי. אתם יכולים לנסות את כשרונכם בגלישת רוח, גלישת עפיפונים, שיט או חתירה על המים הבתוליים של האגם. יש חנויות להשכרה ובתי ספר זמינים אם אתם רוצים ללמוד . 

 

רכיבה על אופניים

 חקרו את הסביבה הציורית של האגם על שני גלגלים. ישנם שבילי רכיבה על אופניים ומסלולים המציעים נופים מדהימים של האגם והרי הדולומיטים. תוכלו לשכור אופניים במקום או להביא אופניים משלכם כדי ליהנות מטיול נינוח סביב האגם.

 

מסלולי הליכה וטבע

 שרכו את נעלי ההליכה וצאו לטייל בשבילים מסביב לאגם סנטה קרוצ'ה. ישנם מסלולי הליכה רבים המתאימים לכל רמות החוויה, מטיולים קלים לאורך שפת האגם ועד שבילים מאתגרים יותר המובילים לנקודות תצפית פנורמיות. שימו לב לצומח ובעלי חיים מקומיים לאורך הדרך.

 

פיקניק והרפיה 

מצאו מקום שליו לאורך קו החוף של האגם והתפנקו בפיקניק מרגיע. ארזו כמה מעדנים וכיבוד מקומי, פרשו שמיכה וספגו את האווירה השלווה. בין אם אתם עם חברים, משפחה או נהנים קצת מבדידות, זו דרך מצוינת להירגע ולהעריך את היופי של הסביבה.

 

ליד אגם סנטה קרוצ'ה ישנם מספר אתרי קמפינג  אזורי מנוחה ואזורים מצוידים לקמפינג. האתר המפורסם ביותר הוא Camping Sarathei, על החוף הצפוני של האגם בעיירה פארה . הקמפינג מצויד בשירותים ומציע גם פיצריה, אפשר גם לשחק טניס.

פעילויות אלו מציעות מגוון רחב של חוויות המאפשרות לכם להפיק את המרב מביקורכם באגם סנטה קרוצ'ה, בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, רגיעה או חקר תרבות.

Powered by GetYourGuide

טיפים והמלצות מאיתנו !

האגם נמצא צפונית לונציה, כשעה ורבע נסיעה. אנחנו ממליצים לכם מטיילים יקרים לבצע עצירה למנוחה בין הדולומיטים לונציה. 

מצפון לאגם נמצאת העיירה פארה ד'אלפאגו, הכפר פויאטה ממזרח והעיירה סנטה קרוצ'ה דל לאגו ממערב. במשך שאר הרחבה שלו האגם מוקף בכביש מדינה שמציע נופים עוצרי נשימה ומסיבה זו הוא לרוב יעד לרוכבי אופנוע ולחובבי מקומיים.

 

רצוי מאוד להגיע לחלק הדרומי של האגם לאזור העיירה הנקראת Sta Croce מאזור זה ניתן לצפות בכל האגם ולראות את פלאי הטבע של איטליה.

אנו ממליצים על תצפית מעניינת ומיוחדת מאוד אותה תוכלו למצוא בכניסה לבית קפה בשם Snack Bar La Vela בו תוכלו גם להתפנק בקינוח

שעות פעילות:

כל יום מהשעות 9:00-22:00

שבת וראשון פתוח עד 00:00 

כתובת:

Via Poiatte, 19, 32016 Farra D'Alpago, BL

 

Powered by GetYourGuide

הסבר על החופים באגם סנטה קורצ׳ה

האגם מציע מספר אזורי חוף ייעודיים לאורך קו החוף שבו אתם יכולים ליהנות משיזוף, שחייה ופעילויות מים שונות. 

באגם סנטה קרוצ'ה תוכלו לשחות באזורים שונים:

 שני החופים המפורסמים ביותר הם חוף פארה ד'אלפגו על החוף הצפוני, וה-Baia delle Sirene על החוף הדרומי.

 

Spiaggia Al Coss: זהו אחד החופים הגדולים והפופולריים ביותר באגם סנטה קרוצ'ה.  כולל קו חוף חולי עם מים צלולים ורדודים, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור משפחות עם ילדים. החוף מצויד בשירותים כגון כסאות נוח, שמשיות, מלתחות ובתי קפה.

Pian dei Tass Beach: אזור חוף זה ממוקם על החוף המזרחי של לאגו די סנטה קרוצ'ה, ליד העיירה Pieve d'Alpago. הוא מציע שילוב של אזורי חול ודשא, כמו גם מים רדודים המתאימים לשחייה וספורט ימי. החוף מצויד במתקנים כגון חניה, שירותים ובר.

 

אגם סנטה קרוצ׳ה
אגם סנטה קרוצ׳ה

איך מגיעים לאגם ?

נניח שאתם מגיעים לאגם סנטה קרוצ׳ה דרך ונציה, ריכזנו לכם מספר דרכים על מנת להיות בטוחים שתהיה לכם את החוויה המושלמת : 

ברכב

האפשרות הגמישה ביותר היא לשכור רכב ולנסוע מוונציה לאגו די סנטה קרוצ'ה. הנסיעה אורכת כ-1.5 עד 2 שעות, תלוי בתנועה ובמסלול שתבחרו. מוונציה, בדרך כלל תלכו צפונה לכיוון Belluno על הכביש המהיר A27 (Autostrada d'Alemagna) ולאחר מכן עקבו אחר השילוט לאגו די סנטה קרוצ'ה.

ברכבת ואוטובוס 

 אם אתם מעדיפים תחבורה ציבורית, תוכלו לקחת רכבת מוונציה לבלונו. רכבות יוצאות באופן קבוע מתחנת ונציה סנטה לוצ'יה, והנסיעה אורכת כשעתיים עד 2.5 שעות, תלוי בסוג הרכבת. לאחר הגעתכם לבלונו, תוכלו לתפוס אוטובוס לאגו די סנטה קרוצ'ה. שירותי אוטובוסים זמינים, אך לוחות הזמנים עשויים להשתנות, לכן מומלץ לבדוק זאת מבעוד מועד.

 

בהעברה פרטית 

אפשרות נוספת היא לארגן הסעה פרטית או שירות מוניות מוונציה ישירות לאגו די סנטה קרוצ'ה. אפשרות זו מציעה נוחות ונוחות, ותוכלו להתאים את זמן היציאה כך שיתאים ללוח הזמנים שלכם. חברות רבות מציעות שירותי הסעות פרטיים מנמל התעופה של ונציה מרקו פולו או ממרכז העיר ונציה ליעדים במחוז בלונו, כולל לאגו די סנטה קרוצ'ה.

 

הקפידו לבדוק לוחות זמנים ולתכנן את הנסיעה שלכם מראש כדי להבטיח טיול חלק ומהנה לאגם סנטה קרוצ'ה כאשר אתם מגיעים מוונציה.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!