חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שווקים בונציה (I Mercati di Venezia)

שווקים בונציה (I Mercati di Venezia)

שווקים בונציה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

שווקים בונציה (I Mercati di Venezia)

בואו לגלות על השווקים המפורסמים של ונציה!

היכנסו לרחובות הקטנים של ונציה, ותיתקלו בעולם שלם של מראות, צלילים וריחות הבוקעים מהשווקים ההומים שלה. משוק ריאלטו התוסס, השופע תוצרת טרייה ופירות ים, ועד לדוכנים האומנותיים המדהימים של קמפו סנטה מרגריטה, שבהם אומנים מקומיים מציגים את יצירותיהם הנצחיות, כל שוק מציע הצצה לנשמת התרבות הוונציאנית.

לאורך כל השבוע תוכלו לבקר בשווקים המסורתיים שהמרכז ההיסטורי של ונציה, מסטרה, הלידו והעיירות המרכזיות ביבשת הוונציאנית מארחים ברחובותיהם ובכיכרותיהם, המציעים הזדמנות טובה לקניות במחירים משתלמים. על הדוכנים אפשר למצוא כל מיני מוצרי מזון, מגבינות ועד בשר מרפא וביצים, מבשר ועד פירות וירקות ודגים ורכיכות, אבל גם פרחים וצמחים, ביגוד, הנעלה, מוצרי עור וחפצי בית.

Powered by GetYourGuide

Mercato ortofrutticolo di Rialto - השוק של ריאלטו

בשוק זה, תמצאו את היצרנים עצמם מציעים את סחורתם, והם שמחים לענות על כל השאלות שיש לכם לגבי המזון והמרכיבים האיכותיים שלהם. תמצאו אותו בקצה המזרחי של סנטה קרוצ'ה ליד המים.

מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה
מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה

Mercato ittico di Rialto - שוק הדגים של ריאלטו

אם במהלך שהותכם בוונציה תרצו לבשל דגים טריים, אז בקרו בשוק המקורה הזה ותוכלו מיד לתפוס שני אתרים בו זמנית. בשוק נמכרים הדגים הטריים. בשאר שוק ריאלטו הלא מקורה תוכלו לקנות פירות טריים ויבשים, לבחור מבשר טרי ולאסוף ירקות ותבלינים. הריחות והצבעים של כל המוצרים מבטיחים את טריותם. 

Mercato ittico di Rialto

Mercato di Via Garibaldi - שוק ויה גאריבלדי

שוק ויה גריבלדי הוא שוק תוצרת בו תמצאו מגוון פריטים מקומיים הידועים בצבעם, רעננותם ובריאותם. כל מה שאתם צריכים כדי להכין ארוחת ערב טעימה זמין כאן.

כשתבקרו בשוק הזה, תרצו להגיע מוקדם כדי להימנע מההמונים. מקומיים ומטיילים כאחד פוקדים את השוק הזה, כך שהוא יכול להיות צפוף למדי ככל שעת הצהריים מתקרבת. אל תשכחו לבדוק גם מחירי מבצע. 

Powered by GetYourGuide

Mercato di Burano - השוק של בוראנו

מקום שאסור לפספס, ששומר על הקסם של זמנים עברו, הוא Pescarìa Vecia, או שוק הדגים הישן, הממוקם ב-via Giudecca. כדי להמשיך את המסע הזה כדי לגלות את מקצועות העבר, אנו מציעים לבקר גם בשוק הדגים הפתוח לשעבר, ב-via San Martino Sinistro, בקמפו דלה פסקריה.

Cà Grifalconi (Campo Santa Margherita)

שוק מגוון הממוקם בכיכר היסטורית מקסימה שבה תמצאו שפע של דוכנים ושפע של מקומיים. הדבר הראשון שתבחינו בשוק הזה הוא הארומה של כל התבלינים המוצעים באוויר.

בשוק הזה, תמצאו בעיקר מוצרי מזון, אבל יש ספקים המציעים נעליים, ביגוד, תכשיטים ועוד. יין הוא גם די פופולרי, יחד עם שמן זית וכל שאר אבני היסוד של שוק איטלקי מסורתי. אתם יכולים למצוא את השוק הזה ברובע דורסודורו הצפוני.

Mercatino dell’Antiquariato

אם התמזל מזלכם להיות בוונציה ביום שבו מתקיים השוק המפורסם Mercatino dell'Antiquariato (שוק עתיקות), אין מקום טוב יותר למצוא בו אוצרות. סרקו את הדוכנים לממכר מפות, בולים, אמנות, רהיטים, כלי בית ועוד כדי למצוא מזכרת ייחודית מהטיול שלכם.

תמכו במיזמים חברתיים ונציאניים ובמגדלים מקומיים על ידי קניות של מוצרים אורגניים וסחר הוגן. בין אם אתם רוצים לקנות פירות וירקות מעובדים ללא חומרי הדברה או למצוא מזכרות העשויות בצורה מוסרית מהטיול שלכם בוונציה, אלה השווקים הטובים ביותר לעשות בהם קניות.
markets venice

Orto delle Meraviglie - שוק בית הכלא לנשים

Orto delle Meraviglie (גן הפלאות) הוא דוכן קטן אשר מוצריו תוצרת אורגנית המעובדת על ידי נשים מבית הכלא לנשים (Casa di Reclusione Femminile) בג'ודקה. 

Powered by GetYourGuide

Mercato di RioTerà San Leonardo - שוק ריו טרה לאונרד הקדוש

הרעיון של השוק עומד מאחורי המיזם החברתי Orto delle Meraviglie אשר  דוגל בקניות אורגניות,אתיות וסחר הוגן בשוק השבועי בסנטה קרוצ'ה. מצאו ירקות פירות אורגניים מגידול מקומי לצד מגוון רחב של מוצרי סחר הוגן של ספקים אחרים.

כי מי לא אוהב וינטג׳

vintage venice

Campo San Maurizio market

שוק העתיקות השופע ביותר בוונציה מתקיים בקמפו סן מאוריציו, ותמצאו שם הכל, החל מנברשות מוראנו ועד ספרים עתיקים, ועד גלויות ישנות ונעלי וינטג'. 

Mercatino San Martino

הוא מנוהל על ידי קבוצה של סבתות מקומיות. החנות כוללת ערימות גדולות של בגדים ונעליים שעולות כמעט כלום. אם אתם באמת רוצים , תמצאו כמה פריטים מעניינים במיוחד. אפילו טוב יותר כשהגברות מתחילות להיות סטייליסטיות, מוציאות בלייזרים מבריקים עם סלסולים בסגנונות אקסטרווגנטיים של שנות ה-70.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!