חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קונדיטוריות ומאפיות בוונציה

קונדיטוריות ומאפיות בוונציה

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

קונדיטוריות ומאפיות בוונציה

הקונדיטוריות והמאפיות שאסור לפספס בעיר וונציה!

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

המסע למתוק של ונציה מתחיל בשלל מאפיות וקונדיטוריות מקסימות בונציה אשר אתם לא יכולים לפספס .

רוב המקומות מנוהלים בידי משפחות שלמות מדורות רחוקים אשר נמצאים בונציה כבר שנים רבות ומהווים חלק בלתי נפרד מהתבות הונציאנית .  כל מאפייה, או "pasticceria", היא אוצר של מוצרי מאפה טריים שקורצים למקומיים וגם לתיירים בניחוחות שאין לעמוד בפניהם.

Powered by GetYourGuide

רשימת הקונדיטוריות והמאפיות המלאה

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Pasticceria Tonolo - פסטצ׳ריה טנולו

מאפייה זו, שהוקמה בתחילת המאה ה-19, שמרה על המוניטין שלה באיכות ואותנטיות.דברים מומלצים במיוחד כוללים את הטירמיסו העשיר שלהם, מאפי העלים העדינים והפריטול המפורסם בעונת הקרנבל.

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Pasticceria Nobile - פסטצ׳ריה נובילה

היא מאפייה מודרנית שהפכה במהירות פופולרית בזכות הגישה החדשנית שלה למאפים ונציאניים מסורתיים. בנוסף להצעות קלאסיות כמו טירמיסו ובוסולה, נובילה ידועה בשילובי הקינוחים היצירתיים וההתמחויות העונתיות שלה.

Powered by GetYourGuide
קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Pasticceria dal Mas - פסטצ׳ריה דל מאס

הידוע במאפים המעולים ובעוגות המעוצבות להפליא, דאל מאס מציע מגוון רחב של פינוקים, כולל Bussolà הקלאסי, קרואסונים חמאתיים ויצירות השוקולד הדקדנטיות שלהם. המחויבות של המאפייה לשימוש בחומרי גלם איכותיים מבטיחה שכל ביס יהיה בלתי נשכח.

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Pasticceria Rosa Salva - פסטצ׳ריה רוסה סלבה

רוזה סלבה, עם שורשיה משנת 1879, היא אחת המאפיות הוותיקות והיוקרתיות ביותר של ונציה. רוזה סלבה מפורסמת בזכות המבחר הרחב של המתוקים שלהם כולל פירות מרציפן, מילפוגלי עדין (מאפי נפוליאון), והעוגיות הוונציאניות האייקוניות. הפסטצ׳ריה מציעה גם שירותי קייטרינג, מה שהופך אותה לבחירה פופולרית לאירועים מיוחדים.

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Pasticceria Italo Didovich - פסטצ׳ריה איטלו דידוביץ

עסק משפחתי המנוהל על ידי ג'ובאנה ואביה, איטלו דידוביץ'. הם מתמחים בממתקים מהמסורת האוסטרית, כמו סאכר, קרנץ ושטרודל. הסיבה האמיתית שבגללה כדאי לכם לבחור באיטלו דידוביץ' כמקום המתוק שלכם היא האווירה הבלתי מנוצחת. במהלך ימי הקיץ, אתה יכול לשבת בכיכר קטנה לחוויה שמרגישה אלגנטית לחלוטין ודקדנטית להפליא.

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Pasticceria Rizzardini - פסטצ׳ריה ריצרדיני

מאפייה הקטנטנה הזו ידועה בזכות המאפים המסורתיים שלה, במיוחד הפוקצ'ה ונציאנה, לחם מתוק ומתובל שנהנים ממנו לעתים קרובות במהלך החגים. הפריטול שלהם, במילוי צימוקים וצנוברים, הם אהובים על הקרנבל. למרות גודלו הצנוע, הקסם והמאפים יוצאי הדופן של ריזרדיני הופכים אותו לביקור חובה.

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Baldin Romina - בלדין רומינה

נמצאת לא רחוק מתחנת הרכבת סנטה לוצ'יה, מה שהופך אותה לאחת המאפיות האהובות שלעצור בהן לפני העלייה לרכבת שלכם ליעד הבא !

מסעדות מומלצות בונציה

Colussi Il Fornai - קולוסי איל פורנאיו

קולוסי היא אחת המאפיות הטובות ביותר בוונציה אם אתם מחפשים לאסוף מאפים ופסטה תוצרת בית. יש להם מבחר רחב של לחמים מקומיים (הם נמכרים מוקדם) עם מארז שלם של קינוחים ונציאניים, עוגיות ופינוקים מתוקים, את כולם ניתן לרכוש לפי המשקל או לרכוש באריזות כבר עטופות בנפרד כדי להביא הביתה כמזכרות.

קונדיטוריות ומאפיות בונציה

Panificio Crosera - פניפיצ׳יו קרוסרה

זה מקום נהדר לעצור בו לשקית עוגיות לפני היציאה לשוק ריאלטו או לאזור המרכזי והמרכזי יותר של ונציה. אין ספק שהמומחיות שלהם הן העוגיות, במיוחד עוגיות חמאה מקומיות בורנלי, פאן דל דוג'ה, קנטוצ'יני ועוגיות זאלטי.

Powered by GetYourGuide
מסעדות מומלצות בונציה

Pasticceria Bonifacio- פסטצ׳ריה בוניפאצ׳ו

שלא כמו חנויות קונדיטוריות אחרות בוונציה, זו נפתחת מוקדם מהאחרות ונסגרת באמצע אחר הצהריים. הם נותנים מענה לכולם, מגישים לחמים שונים, פיצה קטנה ומבחר רחב של מאפי ארוחת בוקר מתוקים (אפשר גם לקבל קפה כאן).

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!