חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מוזיאון הזכוכיות המפורסם באי מוראנו – (Glass Museum Murano) ונציה

מוזיאון הזכוכיות המפורסם באי מוראנו – (Glass Museum Murano) ונציה

האי מוראנו

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

מוזיאון הזכוכיות המפורסם באי מוראנו – (Glass Museum Murano) ונציה

מוראנו , אי הזכוכיות – מוראנו הוא אי קטן הנמצא כ2 קילומטרים מצפון מזרח לונציה . האי הזה הינו חלק משבעת האיים המחוברים יחד באמצעות גשרים ותעלות והאי עצמו מפורסם בעקבות תעשיית הזכוכית המשגשגת שלו. 

מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה
Powered by GetYourGuide

מוזיאון הזכוכיות המפורסם באי מוראנו

עם ההיסטוריה המפורסמת של האי מוראנו זה מתבקש , מוזיאון הזכוכיות הגדול בעולם . המוזיאון אשר נמצא ממש במרכזו של האי מאפשר לכם המטיילים הישראלים לבדוק בעיניכם את אופן ייצור הזכוכית באי ממש מתחילת התהליך ועד לסופו , להבין איך מייצרים את הזכוכית הנהדרת ולצפות בנפחים בעת פעולתם . המוזיאון מורכב משתי קומות ומוצגות בו יצירות אומנות העשויות זכוכית ופריטים היסטוריים מיוחדים מהתקופות הרחוקות מהעידן שאנחנו חיים בו היום . במויזאון אפשר למצוא חצר גדולה המציגה אוסף של מיניאטורות מזכוכית .

זהו אחד ממוזיאוני הזכוכית המפורסמים בעולם ואם הגעתם לאי ואתם עם ילדים – אל תוותרו על ביקור במקום.

glass art

כשתכנסו למוזיאון, תתחילו בהיכרות עם ההיסטוריה של ייצור הזכוכית במוראנו. תצוגות ולוחות אינפורמטיביים מסבירים את האבולוציה של טכניקות הזכוכית מימי קדם ועד ימינו. תוכלו לראות חפצים מהתקופה הרומית, המספקים הקשר למורשת העשירה של ייצור הזכוכית באי.

 

המוזיאון מכיל אוסף נרחב של חפצי זכוכית, המציגים מגוון רחב של טכניקות וסגנונות. תוכלו לראות הכל, מחרוזים עדינים וצבעוניים ועד נברשות משוכללות ופסלי זכוכית מורכבים.

Powered by GetYourGuide
glass art

המוזיאון מציג גם יצירות עכשוויות של אמני זכוכית מודרניים, המשקפות מגמות וחידושים עכשוויים בייצור זכוכית. יצירות אלה מציגות את האבולוציה המתמשכת של המלאכה ואת הרלוונטיות שלה בעולם האמנות המודרני.

Powered by GetYourGuide

לחוויה מעשית יותר, המוזיאון מארח לעתים קרובות סדנאות והדגמות חיות בהן תוכלו לראות אמן זכוכית בעבודה. הפעלות אלה מרתקות במיוחד עבור ילדים, שיכולים לצפות בהתפעלות כשגוש זכוכית זוהר הופך לאובייקט יפהפה.

glass art

המוזיאון מסביר פנים מאוד למשפחות ולעיתים קרובות כולל פעילויות ידידותיות לילדים כגון תערוכות מרתקות שנועדו להסביר את ייצור הזכוכית בצורה מהנה ונגישה לילדים.

המוזיאון אף מציע הזדמנויות לילדים לנסות טכניקות פשוטות לייצור זכוכית או ליצור אומנות בהשראת זכוכית משלהם אשר כוללים פעילויות המלמדות ילדים על מדע ואומנות הזכוכית באמצעות משחק

שעות פעילות : 

10:00–18:00 בכל יום מהשעות

מיקום המוזיאון:

Fondamenta Marco Giustinian, 8, 30141 Venezia VE

מחירים לאדם:

גילאי 30-64 – המחיר הינו 10 אירו 

גילאי 6-29 – המחיר הינו 7.5 אירו 

מתחת לגיל 5 הכניסה בחינם 

  • שימו לב כי בימים מסוימים בין ה-25 באפריל 2024 ל-14 ביולי 2024, כל מבקר בוונציה נדרש לשלם דמי גישה ישירות לעיר ונציה
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!