חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יולי בוונציה – אירועים, מזג אוויר, דברים שחשוב לדעת | חופשת הקיץ

יולי בוונציה – אירועים, מזג אוויר, דברים שחשוב לדעת | חופשת הקיץ

ונציה פסטיבלים ואירועים

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

יולי בוונציה – אירועים, מזג אוויר, דברים שחשוב לדעת | חופשת הקיץ

חופשת קיץ מושלמת בוונציה - חודש יולי בעיר התעלות והמים

חודש יולי בוונציה לא מפסיק להפתיע וכמו תמיד להיות ה-חודש של תקופת הקיץ החמה והנעימה העוטפת את תעלות וונציה בחופשת הקיץ .

ונציה בחודש יולי מציעה חוויה קיצית מרהיבה עם מזג אוויר חם, אירועים תרבותיים ופסטיבלים מסורתיים. למרות הצפיפות הרבה והתיירים, התכנון הנכון וההכנה מראש יכולים להפוך את הביקור לחוויה בלתי נשכחת. 

Powered by GetYourGuide

מזג האוויר המרענן והקיצי ביולי

יולי הוא חודש קיץ חם בוונציה, ומזג האוויר בו מאופיין בטמפרטורות גבוהות ולחות גבוהה. הטמפרטורות הממוצעות במהלך היום נעות בין 25-30 מעלות צלזיוס ובלילות הטמפרטורות יכולות לרדת ל-18-23 מעלות.

  • שמש: השמש זורחת מוקדם ושוקעת מאוחר, מה שמאפשר שעות ארוכות של אור יום.
יולי הוא חודש קיץ חם בוונציה - יש המון מה לעשות
יולי הוא חודש קיץ חם בוונציה - יש המון מה לעשות
Powered by GetYourGuide

אירועים וחגים מפורסמים המתקיימים בחודש יולי

יולי הוא אחד החודשים הפופולריים ביותר לתיירות בוונציה, ולכן האתרים המרכזיים, המסעדות והמלונות עשויים להיות עמוסים מאוד. 

כמו כן ישנם מספר אירועים המתקיימים בעיר ואתם לא יכולים לפספס אותם 

Festa della Madonna di Marina

אחד הפסטיבלים הדתיים היקרים ביותר בוונציה, נטוע עמוק בהיסטוריה הימית של העיר וביחסיה המתמשכים עם מרים הבתולה. חגיגה זו היא עדות חיה למורשת התרבותית העשירה של ונציה, המשלבת מסירות דתית, משמעות היסטורית ורוח קהילתית. 
אחת מנקודות השיא היא התהלוכה הגדולה, שבה פסל או אייקון של המדונה נישאים ברחובות ונציה או אפילו לאורך התעלות בסירה מעוטרת. התהלוכה מלווה בתפילות, מזמורים וצלצול פעמוני הכנסייה.
 
 * החג נחגג נחגג מדי שנה ביום ראשון האחרון של יולי. 
 

 

Festa di San Giacomo dall’Orio

San Giacomo dall'Orio היא אחת הכנסיות העתיקות ביותר של ונציה, שמקורותיה נעוצים במאה ה-9. הכנסייה מוקדשת לג'יימס השליח הקדוש, המכונה באיטלקית סן ג'אקומו. ג'יימס הקדוש, אחד משנים עשר השליחים של ישו, נערץ בשל עבודתו המיסיונרית ונחשב לקדוש הפטרון של עולי הרגל והמטיילים. הפסטיבל הוא בעיקרו אירוע דתי, המכבד את ג'יימס הקדוש ומבקש את ברכותיו. הוא מספק הזדמנות למאמינים להביע את מסירותם, להשתתף בטקסים דתיים ולהרהר בחייו ובתורתו של הקדוש. 
 
* האירוע מתקיים ב25 ביולי 
 

Festa della Madonna dell’Apparizione

היא חגיגה דתית ותרבותית משמעותית בוונציה, המוקדשת למריה הבתולה תחת הכותרת "Madonna dell'Apparizione" (גברתנו של ההתגלות). פסטיבל זה מציין אירוע מופלא ומשמש עדות לדבקות המריאנית העמוקה המאפיינת את האמונה הוונציאנית.
 
* האירוע מתקיים ב4 ביולי

 

Festa del Redentore

(חג הגואל) הוא אחד הפסטיבלים המשמעותיים והאהובים ביותר של ונציה, הנערך מדי שנה לזכר סופה של מגיפה הרסנית שפקדה את העיר במאה ה-16. פסטיבל זה משלב משמעות דתית עמוקה עם חגיגות קהילתיות תוססות, המשקפות את החוסן והכרת התודה של העם הוונציאני.
גולת הכותרת של הפסטיבל היא מופע הזיקוקים המרהיב במוצאי שבת. המופע המסנוור הזה מאיר את קו הרקיע הוונציאני ואת הלגונה, מושך קהל רב שמתאסף בסירות ולאורך קו המים כדי לצפות. הזיקוקים מסמלים חגיגה ושמחה, ומציינים את סופה של התקופה האפלה של המגפה.
 
* נחגג מדי שנה בסוף השבוע השלישי של יולי.

טיפים לחופשת קיץ ביולי בוונציה

לבוש מתאים: הביאו עמכם בגדים קלים ונוחים, כובעים, משקפי שמש וקרם הגנה. כדאי לשקול להביא גם בגדים ארוכים קלים לערבים.

שתייה מרובה: חשוב לשתות הרבה מים כדי להישאר רעננים ונמנעים מהתייבשות.

הימנעות מהעומס: כדי להימנע מהעומס הרב של תיירים, נסו להתחיל את היום מוקדם או לתכנן ביקורים לאתרים הפופולריים בשעות הפחות עמוסות.

 

Powered by GetYourGuide

האי המפורסם - לידו (Lido) מומלץ ללכת ביולי

לידו של ונציה, המכונה לעתים קרובות פשוט לידו, הוא אי שובה לב בלגונה הוונציאנית המשלב באופן ייחודי את הקסם של ונציה עם הפיתוי של אתר נופש על חוף הים המשתרע על פני כ-11 קילומטר, מהווה גבול טבעי בין הלגונה לים האדריאטי, הידוע בחופים החוליים הזהובים, המלונות ההיסטוריים שלו ופסטיבל הסרטים היוקרתי של ונציה, ומציע מפלט שליו מהרחובות ההומים של ונציה. תוך שהוא עדיין מגלם את המהות התרבותית וההיסטורית העשירה של האזור.

ספוג היסטוריה ומסורת, הלידו כבר זמן רב יעד מועדף עבור מקומיים ומבקרים בינלאומיים כאחד. המקום המיוחד הזה הפך לאזור נופש זוהר אשר כיום, מהווה חלק ענק בתיירות ובנופש לשקט ושלווה רחוק ״ מההומה והרועש ״. 

בין אם אתם מבקרים בפסטיבל הסרטים המפורסם בעולם של ונציה, חופשת חוף שלווה, או כדי לחקור את המורשת התרבותית העשירה שלו, הלידו מבטיח חוויה רב-גונית המשלימה בצורה יפה את החלקים הפופולריים ביותר של ונציה.

ונציה בחודש יולי היא יעד מרהיב המציע שפע של אטרקציות ואירועים תרבותיים. בין אם אתם מחפשים חוויות רומנטיות, היסטוריות, אמנותיות או קולינריות, ונציה מציעה הכל. חשוב לתכנן מראש, להזמין כרטיסים לאטרקציות הפופולריות וליהנות מכל מה שיש לעיר הקסומה הזו להציע.

לידו - החוף הכי קיצי בוונציה
לידו - החוף הכי קיצי בוונציה

על מנת להגיע לאי לידו תצטרכו להגיע לתחנת הרכבת ונציה סנטה לוצ'יה

 קו 5.1 ייקח אותכם ללידו בתוך כ45 דקות .

אם ברצונכם להגיע ללידו לאורך התעלה הגדולה, ולהתפעל מהבניינים המרהיבים שלו קו 1 זמין שייקח אתכם ללידו ב70 דקות. 

אוטובוס הסעות ATVO
ATVO מספקת שירות אוטובוס הסעות היוצא לוונציה – פיאצלה רומא, בערך כל שעה משדה התעופה.
לאחר הגעתכם לפיאצלה רומא, כדי להגיע ללידו תוכלו לקחת קו 6 של השירות הציבורי ACTV . זמן הגעה הינו 30 דקות.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!