חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קרנבל על הסיפון – שייט הקרנבל של ונציה

קרנבל על הסיפון – שייט הקרנבל של ונציה

קרנבל על הסיפון - שייט הקרנבל של ונציה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

קרנבל על הסיפון – שייט הקרנבל של ונציה

שייט הקרנבל של ונציה - חוויה שלא כדאי לפספס

Powered by GetYourGuide
וונציה - תמיד יפה בכל זמן

שייט במסיבת קרנבל היא אחת הדרכים המלהיבות ביותר לחוות את החגיגות המפורסמות של ונציה. הפלגות מסוג זה משלבות את האווירה האלגנטית של המסורת הוונציאנית עם רוח המסיבה המודרנית, ומציעות חוויה ייחודית מהמבט של המים. תארו לעצמכם שייט בתעלות האייקוניות של ונציה, מוקפים בחזיתות מוארות ומרהיבות, תוך כדי שאתם נהנים ממוזיקה, ריקודים ומאכלים משובחים על סיפון סירה מעוטרת בטוב טעם.

במהלך השייט, ההשתקפויות של האורות על פני המים מעניקים לחוויה מראה קסום ומסתורי, ומוסיפים לה את התחושה הייחודית של קרנבל בוונציה.

מה כדאי לדעת על השייט?

Powered by GetYourGuide

בשעה 20:00, מתחיל הסיור שלכם במוזיאון נאוואלה בוונציה. כאשר אתם עולים על כלי השיט המפואר, אתם מוזמנים ליהנות מאפריטיבו מדהים בזמן שהסירה מפליגה מהנמל, כשנופי ונציה המוארים מתחילים להיפרש לפניכם. האווירה הקסומה של העיר והאנרגיה החגיגית של הקרנבל מתמזגות ליצירת תחושה בלתי נשכחת של התרגשות והתחדשות.

בשעה 20:30, בזמן שהסירה מפליגה לכיוון האיים הקסומים מוראנו, בוראנו וטורצ'לו, מוגשת ארוחת ערב בופה עשירה ומגוונת. מזנון הקרנבל שלכם מתחיל עם אפריטיף של שפריץ ונציאני, משקה איטלקי מסורתי שמכין אתכם לחוויה הקולינרית הצפויה. האפריטיף מוגש עם מגוון חטיפים מלוחים, צ'יפס, בצק עלים וניסיונות פיצה משובחים.

המנות העיקריות כוללות טארטים מבצק עלים, סלט תמנון מרענן, זיתים מטוגנים ופנצרוטי איטלקי במילוי עגבנייה וגבינה. כמו כן, תוכלו לטעום מ"אול'אסקולנה" במילוי רוטב בשר, לזניה עם רוטב בשר עשיר, ריזוטו ארטישוק המוגש בצורה אלגנטית, ופרוסות פיצה מגוונות המשקפות את מיטב המטבח האיטלקי המסורתי.

במזנון הקרנבל ניתן למצוא גם מגוון פרוסות סלמי וגבינות מובחרות, וכן שיפודי בשר וירקות בגריל, המוכנים בקפידה כדי לספק לכם חוויית טעמים מעוררת חושים.

לקראת סוף הארוחה, תתפנקו בקינוחים מגרים הכוללים פירות עונתיים טריים, עוגיות ונציאניות טיפוסיות בשם "בורנלי", ממתקי קרנבל ייחודיים, וכוס קפה אילי משובח שיחתום את החוויה הקולינרית בטעם מתוק וארומטי.

לאחר ארוחת הערב, הסירה מפליגה חזרה לכיוון ונציה, כשהעיר מתגלית בקסם האלגנטי של הקרנבל העתיק ביותר בעולם. הרחובות והתעלות מוארים באורות חגיגיים, והאווירה מלאת החיים של הקרנבל מורגשת בכל פינה.

בסיום הסיור, תשובו למוזיאון נאוואלה בוונציה, כשאתם נושאים עמכם זיכרונות בלתי נשכחים של ערב קסום בלב הקרנבל הוונציאני.

veneto
מידע נוסף שחשוב לדעת!
  • שימו לב כי כרטיס לאדם הינו €130.00 
  • משך החוויה הינה כ-4 שעות 
  • במידע ורוצים לבטל את הכרטיס – ניתן עד 3 ימים מראש
  • הכרטיס כולל בתוכו – מזנון קרנבל , בר פתוח: מים, קולה, לימונסודה, יין לבן, יין אדום, פרוסקו ובירה
  • נקודת המפגש עשויה להשתנות בהתאם לאפשרות שהוזמנה – שימו לב להתעדכן בהזמנה במקום המפגש על מנת להתחיל את השייט 
  •  הסירה נגישה לבעלי מוגבלויות
  • אי השתתפות באירוע עקב איחור בהגעה שלכם לא תכלול החזר כספי
  • במקרה של ביטול האירוע על ידי החברה מסיבות טכניות (תקלות, תנאי מזג אוויר/ים, סגירת נמל) ו/או כוח עליון (למעט סיבות הלקוח), ניתן לשנות את תאריך ההזמנה או לקבל את ההחזר המלא
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!