חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט על גונדולה בוונציה

שייט על גונדולה בוונציה

הגונדולה המפורסמת - מומלץ לשכור לטיול בתעלה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

שייט על גונדולה בוונציה

שייט על גונדולה בוונציה – (gondola)

התעלה הגדולה היא ללא ספק אחת המקומות המרשימים ביותר בעולם, העוטפת את ונציה בקסמה ההיסטורי. בנויה סביב בניינים עתיקים וארמונות מפוארים, היא משמשת עוד מתקופת הביניים כנתיב ראשי לניווט בעיר המים המפורסמת. אחת הדרכים הנפלאות ביותר לחוות את התעלה הגדולה היא בגונדולה, הסירה הוונציאנית המסורתית.

כדאי לבחור בקפיצה מנקודת היציאה המתאימה: יש בריכות עגינה מפורסמות בהם ניתן לשכור גונדולה לנסיעה מהנה באורך התעלה הגדולה. בין המקומות המומלצים לצאת מהם נמנים גשר ריאלטו, סנטה מריה דל ג'יליו ופיאצה סן מרקו.

לחצו עכשיו על מה שנראה לכם הכי מתאים - ובואו לשייט קסום

שריינו עכשיו כרטיס לשייט גנדולה עם אפליקציית הדרכה

Powered by GetYourGuide

העניין במחיר חשוב כיוון שנסיעה בגונדולה עשויה להיות יקרה, ולכן מומלץ להסכים על המחיר מראש עם הגונדולייר. אפשר גם לחלוק את הסירה עם מטיילים אחרים כדי לחלק את העלות.

תהנו מהנוף המדהים – התעלה הגדולה מלאה בבניינים היסטוריים ובנקודות ציון מרהיבות, אז תשקיעו זמן ליהנות מהנוף המהפכני בזמן הנסיעה שלכם. הגונדולייר עצמו יכול להראות על נקודות מפורסמות בעיר.

אל תשכחו להביא מצלמה: התעלה הגדולה מציעה המון הזדמנויות צילום, אז תבדקו שיש לכם מצלמה ביד בזמן הסיור שלכם. גונדולות הן חלק בלתי נפרד מהתרבות הוונציאנית, ולכן חשוב להתנהג בכבוד כלפי הגונדוליירים והכלים שלהם. הימנעו מרעשים גסים ומלכלוך, ופעלו לפי ההנחיות של הגונדולייר.

טיול בגונדולה על התעלה הגדולה הוא חוויה רומנטית ואולי אף קסומה, שמאפשרת לכם להיכנס לתוך עולם של יופי והיסטוריה בלתי נשכחים.

לכרטיסים דרך אתר TUQETS

מידע כללי על רכישת כרטיסים לשייט בגונדולה

טיולי גונדולה בוונציה הם פעילות תיירותית פופולרית שמציעה חוויה מיוחדת בעיר וונציה. העלות של נסיעה בגונדולה יכולה להשתנות בהתאם לשעה ביום, לעונה ולמסלול שבחרתם. בדרך כלל, מחירי הכרטיסים נעים במחירים כבין 20 – 150 יורו לנסיעה של 30-40 דקות. כדי לוודא זמינות ואת המחיר הטוב ביותר, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. במהלך הטיול בגונדולה, תטיילו בין התעלות המפותלות של ונציה, ותתרשמו מבני ההיסטוריה, ארמונות, כנסיות וציוני דרך אחרים, כולל התעלה הגדולה האייקונית. הגונדולייר, שמשוט בודד, יספק לכם חוויה מותאמת אישית ומעניינת, ואף יוכל להציע פרשנות על המקומות שאתם עוברים.

לא רק חוויה רומנטית, אלא גם חוויה חינוכית, טיול בגונדולה בוונציה הוא אפשרות מעולה לחקור את העיר מזווית שונה ומרהיבה. כדי ליהנות מהטיול בצורה הטובה ביותר, כדאי לתכנן מראש, לנהל משא ומתן על המחיר לפני היציאה, ולהיות מודעים לצפיפות ולעומס באזורים פופולריים. 

גונדולות - חוויה מומלצת במיוחד
גונדולות - חוויה מומלצת במיוחד

קצת על הגונדולה ...

גונדולה היא סירה ונציאנית מסורתית בעלת תחתית שטוחה המונעת על ידי משוט בודד בירכתי. הסירה נבנית בדרך כלל מעץ ומצופה בצבע שחור ועיטורים בזהב. מן ההיסטוריה, גונדולות שימשו כאמצעי תחבורה בתעלות הצרות של ונציה, והיום הן נותרות כאטרקציה תיירותית פופולרית.

כל גונדולה היא ייחודית ומעוצבת בעיטורים וגילופים מקושטים, והיא מופעלת על ידי גונדולייר שעומד בירכתי. הגונדולייר משתמש בטכניקות חתירה והיגוי כדי לנווט ביעדים השונים בעיר, כולל בתעלות הצרות והמסורתיות של ונציה.

גונדולות הן לא רק כלי תחבורה, אלא גם סמל לתרבות הוונציאנית. הן הפכו לדימוי איקוני של העיר ומייצגות את היופי, החן וההיסטוריה העשירה של ונציה בצורה מרהיבה.

לכרטיסים דרך אתר GET YOUR GUIDE

באופן מסורתי, גונדוליירים בוונציה היו שרים סרנדות לנוסעיהם בזמן שהם מנווטים בתעלות. עם זאת, נוהג זה כיום נדיר יחסית, ורוב טיולי הגונדולה בוונציה אינם כוללים שירה. עם זאת, חלק מהגונדוליירים עשויים להציע לשיר או לנגן מוזיקה תמורת תשלום נוסף. אם אתם מעוניינים שגונדולייר ישיר עבורכם במהלך הנסיעה שלכם, מומלץ לדון על כך עם הגונדולייר לפני שאתם יוצאים לדרך ולנהל משא ומתן על המחיר בהתאם.

Powered by GetYourGuide
מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה
מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!