חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סדנה להכנת מסכות ונציאניות

סדנה להכנת מסכות ונציאניות

הקרנבל המפורסם בעולם - בואו ליצור איתנו מסכות

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

סדנה להכנת מסכות ונציאניות

כרטיסים לסדנא לצביעת מסכות בוונציה

אחד מהנושאים המדוברים ביותר על העיר המפורסמת בעולם ונציה היא ללא ספק הקרנבל שלה – קרנבל המסכות של ונציה , שמייצג שמחה ואורות צבעוניים בכל העיר . מבטיחים לכם שלא תצליחו להישאר אדישים למראות המסכות בכל העיר – הנוף עוצר נשימה . 

אם במקרה אתם בונציה בשעת הפסטיבל – אנחנו מזמינים אותכם לקראת מסע קסום בו אתם מכינים בעצמכם מסכה קרנבלית וצבעונית במיוחד לקראת המסיבה הגדולה בונציה

סיפורן של המסכות המפורסמות מהוות חלק משמעותי בהיסטוריית התרבות המופלאה של העיר ונציה . והוא מחבר אותנו מיד למבנה החברתי של העיר הזו . המסכות מילאו תפקיד גדול בחלק החברתי שלה – בעיקר עקב סיבת הבריחה מהנורמליזציה החברתית ששלטה בעיר במשך שנים ארוכות . בתקופה הזוהרת של העיר הייתה מצליחה ומשגשגת אך מהבחינה החברתית שלה היא עמדה בהגבלוך וחלוקת האוכלוסייה בצורה אכזרית מאוד . המסכה כשמה היא – מהוווה מסכה לפנים של בני האדם – וכך גם זהותם הוסתרו תחת המסכה הזו . 

venice carnival
venice carnival

בסדנה המרתקת לא רק תלמדו את הטכניקות העתיקות והצבעוניות, אלא גם תבדקו את המיומנויות הללו בעצמכם. הסדנה תיקח אתכם לקשט בעצמכם את מסכת הקרנבל שלכם, וליצור מזכרת מיוחדת במינה שתשאיר זיכרונות מתוקים. 

הסדנה הצבעונית מלווה במדריך מקצועי שיסביר לכם על כל שלב ושלב, תוך מתן רקע מרתק על עולם יצירת המסכות הונציאניות והסברים על התהליך של יצירת המסכות מעיסת נייר. לאחר שתלמדו על העולם המרתק של המסכות, תוכלו לבחור בעצמכם את המסכה אותה תרצו לקשט, מתוך מלאי מסכות עצום ויפהפה.

מלבד קישוט המסכה תוכלו לבחור בחבילה שכוללת גם הדרכה על אמנות הזכוכית הוונציאנית, בסיור מרתק בתוך סטודיו של אמן שייקח אתכם לגלות את המלאכה המרתקת שהפכה את העיר ונציה לגן עדן נוצץ ומבריק.

סוגי המסכות שאפשר להכין בסדנה

באוטה (Bauta): 

מסכת הפנים הזו תוכננה על מנת להוות ללובשיה איכות חיים נוחה ללא הצורך להסיר אותה . המסכה שימשה בעבר בעיקר לגברים של העיר והפכה להיו המסכה הפופולארית ביותר – עד כדי כך שהממשלה השתמשה במסכה על מנת לקבל החלטות בצורה אנונימית – ללא זהותם של הבוחרים והנבחרים  

מסכת קולומבינה (Columbina): 

המסכה קולומבינה הינה חצי מסכה המקושטת בצבעי זהב – הסיפור מאחוריה המסכה הוא בעקבות שחקנית אשר לא רצתה להסתיר את הפנים שלה . על פי הסיפורים היא הייתה בחורה מאוד יפה שלא הרגישה צורך להסתיר את זהותה . המסכה הזו כמובן אפיינה את נשות העיר ונציה – ונתנה מענה למסכת הבאוטה הגברית . 

מסכת 'מרפאת המגפות' (Medico Della Peste): 

נניח שהחלטתם שאתם נוסעים לונציה – ונניח שפתחתם את האינטרנט על מנת להבין לאן פניכם מועדות . נתקלתם בטח במסכה הזו עם המקור הארוך – ובכן יש לה שם והיא נקראת מסכת מרפאת המגפות . יש לה תפקיד חשוב בהיסטוריה של העיר – אשר שררה בה מגפה שהובילה את העם הונציאני לאבדות רבות עקב כך.

סדנת המסכות- מידע חשוב:

הסדנה הינה באנגלית.

אורך הסדנה הינו כשעה.

הסדנה מתקיימת בקבוצות קטנות

ניתן לבחור בין שתי אפשרויות- סדנה שכוללת הכנת מסכות בלבד, וסדנה שכוללת הכנת מסכות וסיור בסטודיו של אמן זכוכית.

הסדנה מתקיימת בליבה של העיר ונציה- המיקום המדויק ישלח אליכם עם רכישת הכרטיס.

מחיר הסדנה הינו 67 אירו לאדם לסדנת המסכות, ו-69 אירו לאדם לסדנה המשולבת. 

יש להזמין כרטיסים מראש!

אז ככה – בסדנה הזו אתם הולכים לצבוע לקשקש ולצייר, כל מה שצריך על מנת להביע את החוש היצירתי שבכם וכמובן על מנת לקחת חלק בקרנבל המפורסם . בסדנה הזו מציעים לכם למעלה מ50 מסכות עשויות בעבודת יד , כאשר אמן מקומי מסביר לכם כיצד ליצור את המסכות בעצמכם . 

  • בסדנה תלמדו על טכניקות ישנות – כמו שפעם היו יוצרים את המסכות 
  • תשמעו סיפורים מיוחדים על המסכות בעודכם יוצרים אותן 
  • תוכלו לקשט את המסכה בכל מה שעולה ברוחכם – תוכלו למצוא צבעים מיוחדים , סרטים ונוצות לקישוט המסכה , נצנצים וכל מה שאתם יכולים לחשוב עליו .

 

הסדנה בהחלט הולכת להחזיר אותכם אחורה בזמן ותיתן לכם את התחושה של חלק מהעבר הוונציאני ותיתן לכם הבט נפלא על מה שהיה לפני המון שנים .

  • למקרה שתהיתם לעצמכם – את המסכות תוכלו לקחת איתכם הביתה , תוכלו להציג לחברים שלכם על הטיול הנפלא שהיה לכם לונציה , לספר על העבר ההיסטורי הנרחב כלכך של העיר המפורסמת הזו – ותוכלו לשמור ולהיזכר בתקופה נפלאה מהטיול הזה . 

 

אנחנו ממליצים בחום !!!

  • משך הסדנה הינה שעה 
  • המחיר לאדם הינו 57 יורו
  • שפת הסדנה הינה באנגלית . תוכלו לבחור גם בשפה הצרפתית וכמובן באיטלקית . 
  • כתובת המקום הינו La Bauta, Campo San Tomà, Venice
  • כמות הקבוצה המרבית תהיה עד 8 אנשים

ביטול חינם 24 שעות לפני תחילת האירוע 

הסיור יתקיים גם כשיורד גשם. במקרה שהסיור עלול להתבטל יינתן לכם החזר מלא

venice carnival
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!