חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מטריאסטה- טיול מודרך בעברית לוונציה

מטריאסטה- טיול מודרך בעברית לוונציה

וונציה - תמיד יפה בכל זמן

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

מטריאסטה- טיול מודרך בעברית לוונציה

מטריאסטה- טיול מודרך בעברית לוונציה

ביקור באיטליה מציע חוויות מגוונות ומרהיבות בכל פינה, מהכרמים  של טוסקנה ועד לאתרי העתיקות שברומא. יש משהו מרהיב בכל פינה ומקום בארץ זו, אך אף אחד מהם אינו דומה לתחושה שמציעה וונציה, העיר שנראית כאילו נלקחה מחלום והונחה על המים.

ונציה, הנראית כעיר מוזיאון חיה, מזמינה אתכם להתרגש ממראותיה ויופייה המורכבות מתעלות מלאות חיים, גשרים קטנים ומסתוריים ובניינים צבעוניים עתיקי יומין. כל זווית בעיר מזמינה לשקול את ההבדל בין חלום למציאות, במיוחד כאשר אתם נוסעים בגונדולה תחת השמש הנופלת או הירח הזורח.

דמיינו לעצמכם יציאה מטריאסטה, עיר הנמל התוססת, ונסיעה אל ונציה. הגלישה בתעלות היא כמו לחצות מממד לממד, אם אתם מחפשים את ההרפתקאה הבאה שלכם, זה הזמן להצטרף למסע הקסום הזה אל לב העיר העתיקה והמרהיבה הזו.

התחנה הראשונה שלכם במסע המופלא היא הפיאצלה רומא (Piazzale Roma), מעין הקדמה מפתה למה שאתם עתידים לחוות. משם, תתחילו להתקדם לאזור העיר העתיקה של ונציה, כשבדרך תפגשו בבית הספר והכנסייה של סן רוקו, ביתה של קפלה סיסטינית פחות מוכרת אך יפהפייה. לצד הדרכה מרתקת תחלפו גם על פניה של בזיליקת סנטה מריה די פרארי (Basilica di Santa Maria Gloriosa dei Frari), שלמרות שמה המסורבל מדובר באחד מהאתרים היפים והמרתקים בעיר ההיסטורית.

המסע שלכם ימשיך בתעלות ונציה, כשאתם מתחילים להרגיש את האווירה המיוחדת של העיר העל המים. המדריך יציע לכם הצצה לחיי היומיום הוונציאניים, מהשווקים הקטנים שבהם נמכרים דגים טריים וירקות נבחרים עד לפינות קסומות ומבודדות שרק המקומיים מכירים.

הרכבתם הממוזגת תגיע עד לנקודה שבה הדרך עוברת להיות מימית, ושם תוכלו להמשיך את המסע באחת מגונדולות ונציה המפורסמות. תהליך המעבר מהרכב לגונדולה יהפוך את החוויה ממסע רגיל להרפתקה ונציאנית אותנטית. בעזרת המדריך, שיסביר כל פרט וסיפור, תרחפו לאורך התעלות, מתחת לגשרים ארכיטקטוניים ועבור על פני מבנים היסטוריים שקירותיהם ספרו מאות שנות היסטוריה.

 

הגונדולה - הסירה המפורסמת הוונציאנית

לגלות את ונציה, עיר התעלות, ללא נסיעה מסורתית במים יכולה להיות חוויה ייחודית ומרתקת בפני עצמה. אם אתם מחפשים לחוות את ונציה מנקודת מבט חדשה, הליכה על רגליים לאורך הגשרים והרחובות הצרים שלה יכולה להיות בדיוק הדבר.

תוכלו להתחיל את היום בהליכה על גשר ריאלטו, המציע נופים מרהיבים של התעלה הגדולה והסביבה העירונית. משם, המשיכו לטייל ברחובות הסמוכים ולגלות כיכרות נסתרות ופינות חמד נסתרות שרבים אינם מכירים.

בכל פינה ופינה בוונציה תוכלו למצוא גלריות אמנות, בתי קפה קטנים וחנויות מקומיות. כמו כן, לא מעט מוזיאונים ואתרים היסטוריים נמצאים במרחק הליכה זה מזה, כך שתוכלו להעמיק בהיסטוריה ובתרבות הוונציאנית מבלי לרדת למים.

וונציה - מיוחדת ושווה ביקור
וונציה - מיוחדת ושווה ביקור
  • הנקודה הבאה במסע שלכם תהיה גשר ריאלטו, אחד הסמלים הבולטים והמוכרים של ונציה. תוכלו לעצור לרגע, להתעכב ולצלם את הנוף המרהיב הפונה אל התעלה הגדולה, ולהתפעל מהמבנה המרשים ששרד מאות שנים של שימוש ושיפוצים. המדריך יספר לכם על ההיסטוריה של הגשר ועל השפעתו הכלכלית והתרבותית על העיר במהלך הדורות.

לסיום המסע, תגיעו לאחת הכיכרות המרכזיות והיפות ביותר בעיר, כיכר סן מרקו. שם תוכלו להתפעל מהמונומנטים המרהיבים כמו הבזיליקה וארמון הדוג'ה, להשתתף בסיור מודרך וללמוד על התפקידים השונים של המבנים הללו בהיסטוריה הוונציאנית. בכיכר תוכלו גם להתמסר לקניות בחנויות המזכרות, להתרווח באחד מהבתי קפה המפורסמים, או פשוט לשבת ולהתבונן במבקרים ובתושבים המקומיים כשהם עוברים לצידכם, מוסיפים צבע וחיים לתמונה הציורית של ונציה.

חשוב לדעת בעת רכישת הכרטיסים לסיור

הסיור המוצע מתחיל בנמל העיר טריאסטה ונמשך למשך 10 שעות, כשהוא כולל חוויה מקיפה ועשירה. זהו סיור פרטי שנערך בעברית, כך שחשוב לוודא שבוחרים בעברית כשפת הסיור בעת רכישת הכרטיסים.

העלות של הסיור הינה €2,290.00 והיא כוללת תחבורה צמודה לאורך כל המסלול, שירות של מדריך מקצועי דובר עברית, וגם חוויית שייט בגונדולה שנמשך כ-30 דקות. חשוב לדעת שהמחיר לא כולל כניסה לאתרים מסוימים או את המס העירוני שנגבה בכניסה לעיר ונציה.

מומלץ מאוד להזמין את הכרטיס לסיור מראש, מכיוון שהמחיר יכול להשתנות בהתאם למספר המשתתפים והביקוש. הזמנת הכרטיסים מראש תאפשר לכם להבטיח את המקום בסיור ולהתאים את החוויה לצרכים האישיים שלכם, מבטיחים כך יום עמוס ומהנה באחת הערים המרהיבות בעולם.

Powered by GetYourGuide
  • הסיור מתחיל בנמל ספינות השייט של טריאסטה, תקבלו את פניכם ותובילו לרכב פרטי, מודרני, נוח וממוזג. הנסיעה תארך כ-2.5 שעות.
  • הסיורים והמסלולים מותאמים אישית לזמני ההגעה והיציאה של כל ספינת שייט, כדי להבטיח שתוכלו לנצל את זמנכם בנמל ולא לפספס את יציאת הספינה שלכם.
  • לאחר הנסיעה, תגיעו לחנייה האחרונה שמאפשרת כניסת רכבים לפאתי ונציה. שם יחכה לכם מדריך ונציאני מוסמך ומנוסה, שיקח אתכם להרפתקה בלתי נשכחת בעיר המדהימה הזו. מהחנייה תועברו לפיאצלה רומא, שם תתחיל ההרפתקה שלנו. כשתחצו את הגשר הראשון, קסם ונציה יתגלה לפניכם במהירות.
  • בשיטוטכם בעיר העתיקה, תעברו ליד בית הספר והכנסייה של סן רוקו, שם תוכלו לראות את הקפלה הסיסטינית הפחות מוכרת של טינטורטו על הקירות. מעבר לפינה תמצאו את קפלת פרארי, אחד ממקומות הירידה והחתונות המפורסמים של הגונדולות. תחנתכם הבאה תהיה קמפו סן פולו, שם בעבר הוונציאנים ארגנו מלחמות שוורים לקרנבל.
  • לאחר מכן, תמשיכו לשוק ריאלטו התוסס, שם תוכלו לחוות את השוק המקומי העמוס בדגים טריים ותוצרת מקומית. זו הזדמנות מצוינת לטעום מהמעדנים הוונציאניים, לקנות מזכרות וליהנות מהאווירה המקומית. משם, תוכלו להתפעל מגשר ריאלטו הקסום, הגשר הראשון שנבנה על התעלה הגדולה.
  • בזמן הפנוי שלכם, תוכלו לבקר בכיכר סן מרקו, לראות את הפסיפסים המרהיבים של הבזיליקה ומגדל השעון, ולהעריך את ארמון הדוג'ה, ששימש כבית הלבן והפנטגון של ונציה למעלה מאלף שנה. כדאי לשים לב שהכניסה לארמון אינה כלולה במחיר הסיור.
  • לסיום, תחוו את הנסיעה בגונדולה המפורסמת, כאשר כל גונדולה מושכרת באופן פרטי לקבוצתכם. בתום הסיור, המדריך ילווה אתכם חזרה לרכב הפרטי ויפרד מכם, והנהג יחזיר אתכם בשלום לספינת התענוגות שלכם.
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!