חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול של חצי יום מוונציה למוראנו ובוראנו – (Murano & Burano)

טיול של חצי יום מוונציה למוראנו ובוראנו – (Murano & Burano)

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

טיול של חצי יום מוונציה למוראנו ובוראנו – (Murano & Burano)

טיול של חצי יום מוונציה למוראנו ובוראנו – (Murano & Burano)

במרחק של 45 דקות בלבד מהעיר ונציה אפשר למצוא את האיים המפורסמים והצבעוניים באיטליה – האיים בוראנו ומוראנו .

במרחק של 45 דקות בלבד מהעיר ונציה אפשר למצוא מקום צבעוני במיוחד הנקרא האי בוראנו (isola di burano) , האי אשר ידוע כ״אי התחרה״ והוא אחד האיים היפים ביותר באיזור ונציה . אנחנו כבר אומרים לכם , את המקום הזה אתם באמת לא יכולים לפספס . האי בוראנו הוא למעשה אחד מ5 איים באיזור אשר האיים מחוברים באמצעות גשרים ונמצאים בצפון מזרח ונציה – הלגונה של ונציה. 

מוראנו , אי הזכוכיות .

מוראנו הוא אי קטן הנמצא כ2 קילומטרים מצפון מזרח לונציה . האי הזה הינו חלק משבעת האיים המחוברים יחד באמצעות גשרים ותעלות (מזכיר משהו , יכול להיות ונציה?) והאי עצמו מפורסם בעקבות תעשיית הזכוכית המשגשגת שלו. 

Powered by GetYourGuide
חשוב לדעת
  • אנא הגיעו לנקודת המפגש לפחות 20 דקות לפני מועד יציאת הסיור
  • סיור זה אינו נגיש לכיסאות גלגלים. ישנה הליכה קצרה מנקודת המפגש לנקודת העלייה
  • העצירה במוראנו כוללת זמן לביקור אופציונלי במפעל זכוכית, עם הדגמה קצרה של ניפוח זכוכית וקצת זמן פנוי
    העצירה בבוראנו מאפשרת קצת זמן פנוי לבקר בחנות תחרה
  • משך הטיול עשוי לנוע בין 4 ל-4.5 שעות בשל המתנה אפשרית ברציפים.
  • לא יינתן זיכוי או החזרים כספיים במקרה של אי הגעה במועד המצוין בשובר שלך
  • זהו טיול קבוצתי. שימו לב שייתכנו משתתפים נוספים
    טיול זה כולל פרשנות חיה רב לשונית על סיפון הסירה
נקודת מפגש
  • חפשו את נציג Il Doge di Venezia ברציפים 1, 2 ו-3 מול פאלאצו קורנודי. המזחים ממוקמים במרחק של 7 דקות הליכה ו-4 גשרים מכיכר סן מרקו.

מוזיאון הזכוכיות המפורסם באי מוראנו

עם ההיסטוריה המפורסמת של האי מוראנו זה מתבקש , מוזיאון הזכוכיות הגדול בעולם . המוזיאון אשר נמצא ממש במרכזו של האי מאפשר לכם המטיילים הישראלים לבדוק בעיניכם את אופן ייצור הזכוכית באי ממש מתחילת התהליך ועד לסופו , להבין איך מייצרים את הזכוכית הנהדרת ולצפות בנפחים בעת פעולתם . המוזיאון מורכב משתי קומות ומוצגות בו יצירות אומנות העשויות זכוכית ופריטים היסטוריים מיוחדים מהתקופות הרחוקות מהעידן שאנחנו חיים בו היום . במויזאון אפשר למצוא חצר גדולה המציגה אוסף של מיניאטורות מזכוכית .

לטיול חצי יומי ברחבי האיים הוונציאניים של מוראנו ובוראנו, תתחילו בעלייה על סירת מנוע ממזח קרוב לכיכר סן מרקו. משם, תנסעו בנוחות למוראנו, הידוע בכינויו "אי הזכוכית". במהלך המעבר תוכלו להאזין לסיפורים מרתקים על האזור ועל המסורת העתיקה של עיבוד הזכוכית. במוראנו, תוכלו לבקר באחד ממפעלי הזכוכית המפורסמים ולראות מקרוב את התהליך המיוחד שבו נעשית יצירת כלי זכוכית צבעוניים. לאלו שמעדיפים פחות תיירות ממוסדת, ניתן להתהלך ולהתרשם מהרחובות השקטים והפסטורליים של האי.

לאחר מכן, תמשיכו את הטיול לבוראנו, אחד האיים הציוריים ביותר בלגונה. בוראנו מפורסם בבתיו הצבעוניים ובמסורת התחרה המקומית. תוכלו ללמוד על ההיסטוריה העשירה של האי, לבקר במוזיאון התחרה ולהתפעל מהאדריכלות והצבעים הבוהקים של בתי האי. כמו כן, תוכלו להנות משיטוט בין בתי הקופסאות שוקולד, חוויה שמוסיפה טעם מתוק לסיום הטיול.

זהו טיול שמאפשר לכם לחוות את ונציה האותנטית והשקטה, רחוק מהמולת התיירות הכבדה של מרכז העיר, ולגלות את הקסם שבפרטים הקטנים של החיים המקומיים.

ונציה, עיר התעלות הקסומה, ידועה בזכות יופייה המיוחד וקסמה ההיסטורי. אך מעבר לרחובות הצרים ולכיכרות המרשימות, שוכנים בתוך הלגונה שני איים קטנים וקסומים: מוראנו ובוראנו. טיול לאיים אלו יהווה תוספת מושלמת לחווית הטיול בוונציה, ויאפשר לכם לגלות צדדים ייחודיים ופחות מוכרים של האזור.

מוראנו: אי הזכוכית

מוראנו ידועה בתעשיית הזכוכית העתיקה שלה, שהחלה לפרוח עוד במאה ה-13. לאורך השנים, פיתחו אומני הזכוכית של מוראנו טכניקות ייחודיות ויצרו יצירות אמנות מרהיבות מזכוכית צבעונית. במהלך ביקורכם באי, תוכלו לצפות בהדגמות של ניפוח זכוכית, לבקר במפעלי זכוכית עתיקים ולרכוש מזכרות ייחודיות.

אטרקציות מומלצות במוראנו:

  • מוזיאון הזכוכית: מוזיאון זה מציג אוסף מרשים של יצירות זכוכית מתקופות שונות, החל מימי הביניים ועד ימינו.
  • כנסיית סנטה מריה דל'אורטו: כנסייה זו ידועה בפסיפסים המרהיבים שלה ובציור "ההשתנות" של טיציאן.
  • פיאצה סן מרקו: הכיכר המרכזית של מוראנו, שם תוכלו למצוא חנויות, מסעדות ובתי קפה רבים.

בוראנו: אי הצבעים

בוראנו ידועה בבתיה הצבעוניים ובתרבות הדייג העשירה שלה. האי ידוע גם בתעשיית תחרה עדינה, שפותחה עוד במאה ה-16. במהלך ביקורכם באי, תוכלו לטייל בין הסמטאות הצרות, לבקר בחנויות תחרה ולצפות בים הכחול הצלול.

אטרקציות מומלצות בבוראנו:

  • מוזיאון התחרה: מוזיאון זה מציג אוסף מרשים של תחרה עתיקה ותכשיטים.
  • כנסיית סנט פייטרו מרטיר: כנסייה זו ידועה בפסיפסים המרהיבים שלה ובציור "הצלב" של טינטורטו.
  • מגדל הפעמונים: מגדל פעמונים זה מציע נוף פנורמי מרהיב של האי.
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!