חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסלול טיול ליום אחד בוונציה – מה מומלץ לעשות / לראות, איפה לטייל, לאן ללכת

מסלול טיול ליום אחד בוונציה – מה מומלץ לעשות / לראות, איפה לטייל, לאן ללכת

וונציה - כל רחוב וסמטה מיוחדים ומייצרים קסם אישי

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

מסלול טיול ליום אחד בוונציה – מה מומלץ לעשות / לראות, איפה לטייל, לאן ללכת

טיול לוונציה ליום אחד - המלצות ודברים לראות

טיול לוונציה ליום אחד הוא חוויה מרהיבה ומלאת קסם. ונציה, עיר התעלות המפורסמת, מציעה למבקריה שלל אטרקציות ואתרים היסטוריים אשר ניתן לחוות ביום אחד בלבד, אם מתכננים את הזמן בקפידה. עם ההגעה לעיר, המבקרים מתרשמים מיד מהיופי האדריכלי הייחודי שלה ומהאווירה הרומנטית השוררת בכל פינה.

מסלול בוקר בוונציה - התחילו את הטיול שלכם

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide
  1. אין כמו לפתוח את היום עם ארוחת בוקר – בואו לבקר ב Caffè Florian

בית הקפה הוא קפה פלוריאן, הממוקם בכיכר סן מרקו בוונציה, הוא אחד מבתי הקפה הוותיקים והמפורסמים בעולם, שנוסד בשנת 1720. הקפה מארח דמויות מפורסמות כמו גתה, דיקנס, ופרוסט, ומציע עיצוב פנימי מפואר ותפריט מגוון של קפה, תה ומאפים ונציאניים. האורחים יכולים ליהנות מהאווירה הייחודית ומהמוזיקה החיה הנשמעת בכיכר. קפה פלוריאן הוא סמל תרבותי והיסטורי של ונציה, חובה לבקר בו.

ארוחות בוקר ובתי קפה בונציה
מומלץ - החוויה המיוחדת של הגונדולות בוונציה

כיכר סאן מרקו - Piazza San Marco

פיאצה סן מרקו היא הכיכר המרכזית היחידה של ונציה. כיכר סן מרקו הוגדרה על ידי נפוליאון כ"חדר האירוח של אירופה" ובמהלך מאות השנים האחרונות, הכיכר תמיד הייתה המוקד שסביבו סובבו חיי העיר. שטחה של כיכר זו מחולק לשלושה מגזרים: הפיאצה הראשית, הפיאצטה והפיאצטה דיי לאונצ'יני. בכיכר הסמוכה תוכלו למצוא את ארמון הדוג'ה, ביתו לשעבר של הדוג'ה מוונציה (השופט הראשי). בצד ימין של הארמון, אתם יכולים להבחין בשני העמודים של סן מרקו וסן טודארו ומימין שלהם, Biblioteca Nazionale Marciana. בין שתי הכיכרות, ניצב בצורה קפדנית קמפאניל סן מרקו, אליו תוכלו לטפס, וממנו תוכלו ליהנות מהנוף הטוב ביותר

3.רחוב Calle Larga XXII Marzo

Calle Larga XXII Marzo, שממוקם כמה צעדים בלבד מהפיאצה סן מרקו המהוללת, הוא יותר מרחוב רגיל בוונציה: הוא מהווה סמל של האלגנטיות והפאר הוונציאניים. ב-Calle Larga XXII Marzo ניתן למצוא חנויות שמציעות מגוון רחב של מוצרי יוקרה, מבגדי ערב עד לאבזרי אופנה ותכשיטים. זהו גם מקום מפגש לדמויות מובילות מתחום האופנה והבידור, שמגיעות לרחוב כדי לחוות את הטוב ביותר שיש לוונציה להציע.

לא רק חנויות מותגים מפורסמות מעטרות את הרחוב אלא גם בתי קפה ומסעדות אלגנטיות, המשדרות אווירה קלאסית ומפנקת. הן מציעות מנוח לרגליים עייפות של שופרים ומספקות פינוקים קולינריים שמתאימים לאווירת היוקרה המקומית.

הליכה ב-Calle Larga XXII Marzo היא חוויה בפני עצמה. האדריכלות המרהיבה של הבניינים עם חזיתותיהם המקושטות והמורכבות מוסיפה נופך של עושר היסטורי לביקור. כל פינה ופינה מספרת סיפור, וכל צעד מזמין את המבקרים לצלול עמוק יותר אל תוך האופי המיוחד של ונציה.

בסופו של דבר, Calle Larga XXII Marzo הוא יותר מרק רחוב קניות; הוא סמל להתחדשות וליוקרה, מזמין כל מי שעובר בו לחוות מחדש את ההדר והפאר של ונציה בצורה המודרנית והמרשימה ביותר.

תיאטרון לה פניצ'ה (Teatro La Fenice)

פניצ'ה" מתורגם ל"עוף החול", כסמל להיסטוריה שלו של קימה מהריסות לאחר שנשרף מספר פעמים.

התיאטרון נבנה במקור בשנת 1792, לאחר שריפה ששרפה את קודמו, תיאטרון סן בנדטו. במשך השנים, הוא הפך למזוהה עם המורשת האופראית והתרבותית העשירה של ונציה.תיאטרון לה פניצ'ה ידוע במופעי האופרה ברמה עולמית שהוא מארח, אך הוא גם מציג מגוון רחב של אירועים אחרים, כולל מופעי בלט, קונצרטים והפקות תיאטרון. הרפרטואר של התיאטרון כולל יצירות של מלחינים אגדיים כמו ורדי, רוסיני, בליני ודוניצטי. הוא הציג לראשונה מספר אופרות משמעותיות, כולל "ריגולטו" ו"לה טראוויאטה" של ורדי.

נשנוש מתוק לפני הצהריים - בית הקרפים -Crepes House by PePe

הקרפרי הקטן והאומנותי הזה זכה לפופולריות בשל המבחר הרחב של קרפים מלוחים ומתוקים. 

תפריט כולל מגוון רחב של קרפים, המספקים טעמים שונים עם אפשרויות מתוקות ומלוחות כאחד. 

ההמלצות שלנו : 
– קרפים מלוחים: אפשרויות כמו קרפים טבעוניים עם חומוס, קרם אבוקדו, טופו וג'ינג'ר. 
– קרפים מתוקים:המועדפים כוללים תות שדה ונוטלה, קרמל תפוחים וגרנולה.
-אפשרויות טבעוניות וצמחוניות: בית הקפה מציע מבחר נרחב של קרפים טבעוניים וצמחוניים, מה שהופך אותו למקום כולל להעדפות תזונתיות שונות.

הקרפים טעימים - לא תוכלו לפספס הפסקה מתוקה כזו
הקרפים טעימים - לא תוכלו לפספס הפסקה מתוקה כזו

צהריים בוונציה - ליום אחד

גשר ריאלטו – Ponte di Rialto

גשר ריאלטו הוא לא רק גשר, אלא יצירת אמנות, מרכז מסחרי תוסס ומוקד תיירותי עולמי. ביקור בו הוא חוויה בלתי נשכחת לכל חובב היסטוריה, אדריכלות, אמנות ותרבות.  עמידה על הגשר ריאלטו מציע נוף עוצר נשימה המייצר את תמצית היופי והקסם של ונציה. כשאתם מביטים החוצה מהקשתות האלגנטיות של הגשר, תקבלו תמונה היישר מתוך יצירת המופת הונציאנית נפרשת לפניכם.

גשר ריאלטו
גשר ריאלטו
שוק ריאלטו

בשוק זה, תמצאו את היצרנים עצמם מציעים את סחורתם, והם שמחים לענות על כל השאלות שיש לכם לגבי המזון והמרכיבים האיכותיים שלהם. תמצאו אותו בקצה המזרחי של סנטה קרוצ'ה ליד המים.

 מגדל השעון בוונציה – Torre dell'Orologio 

מגדל השעון הוא בהחלט סמל וונציאני המאפיין את העיר המיוחדת וונציה . מיקומו מונח בצד הצפוני של הפיאצה המפורסמת כפי שנפוליאון כינה אותה ״חדר האורחים היפה ביותר באירופה".

המגדל היפה הזה נבנה בשנים 1496-1499. הוא תוכנן על ידי האדריכל מאורו קודוסי (Mauro Codussi). והיווה מטרה ליופי ופאר בכניסה לרחוב הראשי של וונציה , הרחוב אשר מחבר בין פיאצה סן מרקו לבין גשר ריאלטו- אזורים מרכזיים והומי אדם עד היום . מי שהחליט לבנות את המגדל הזה הם הסנאט הוונציאני המשקף את העושר והרצון להוות תחושת אצילות בתקופת הרנסנס . 

ארוחת צהריים בוונציה - מסעדה מומלצת

מסעדת ״Osteria Bancogiro״

בר היין בקומת הקרקע מגיש מבחר יינות בכוס או בבקבוק, בעוד שחדר האוכל המסוגנן בקומה העליונה מספק אווירה נעימה – מציעה נופים מדהימים של התעלה הגדולה. המסעדה ידועה במטבח הוונציאני המודרני שלה ובאווירה המענגת שלה.

שייט על גונדולה בוונציה – (gondola)

טיולי גונדולה בוונציה הם פעילות תיירותית פופולרית שמציעה חוויה מיוחדת בעיר וונציה. העלות של נסיעה בגונדולה יכולה להשתנות בהתאם לשעה ביום, לעונה ולמסלול שבחרתם. בדרך כלל, מחירי הכרטיסים נעים במחירים כבין 20 – 150 יורו לנסיעה של 30-40 דקות. כדי לוודא זמינות ואת המחיר הטוב ביותר, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. במהלך הטיול בגונדולה, תטיילו בין התעלות המפותלות של ונציה, ותתרשמו מבני ההיסטוריה, ארמונות, כנסיות וציוני דרך אחרים, כולל התעלה הגדולה האייקונית. הגונדולייר, שמשוט בודד, יספק לכם חוויה מותאמת אישית ומעניינת, ואף יוכל להציע פרשנות על המקומות שאתם עוברים.

לא רק חוויה רומנטית, אלא גם חוויה חינוכית, טיול בגונדולה בוונציה הוא אפשרות מעולה לחקור את העיר מזווית שונה ומרהיבה. כדי ליהנות מהטיול בצורה הטובה ביותר, כדאי לתכנן מראש, לנהל משא ומתן על המחיר לפני היציאה, ולהיות מודעים לצפיפות ולעומס באזורים פופולריים. 

המוזיאון לטבע והיסטוריה

המוזיאון לתולדות הטבע של ונציה הוא אחת מאותן פינות בעיר שקשה להיתקל בהן במקרה. הכניסה חבויה בין רחובות רובע סנטה קרוצ'ה ואת יופיו של הבניין בו היא שוכנת ניתן לראות רק מהצד השני של התעלה הגדולה. המוזיאון ממוקם בתוך Fondaco dei Turchi (Fontego dei Turchi), ארמון שנבנה בהוראת משפחת פסארו במאה השלוש עשרה ולאחר מכן עבר לידי משפחת אסטה.אוסף המוזיאון משתרע על פני מספר תחומים של תולדות הטבע, כולל פליאונטולוגיה, זואולוגיה, בוטניקה ואתנוגרפיה.
הוא משרת הן למטרות חינוכיות והן למטרות מחקריות, ומספק מבט מקיף על עולם הטבע באמצעות תערוכות ותצוגות שונות. המוזיאון מציג תערוכות על תולדות הטבע, כולל תצוגות על התפתחות החיים, חיות בר ונציאניות מקומיות, ואוסף משמעותי של מאובנים ומינרלים.

סיור בבית הכנסת והרובע היהודי בוונציה

הרובע היהודי בוונציה, המכונה גם "הגטו הוונציאני" או "הגטו", הוא אתר היסטורי יוצא דופן. זהו הגטו הראשון בעולם, שהוקם בשנת 1516 ושימש כאזור מגורים מופרד לאוכלוסיה היהודית בעיר.הרובע היהודי ממוקם ברובע קאנארג'ו, אחד מששת הרובעים ההיסטוריים של ונציה. הוא מורכב מחמישה אזורים מחוברים זה לזה: גטו וקיו, גטו נואובו, גטו נואוביסימו, גטו טדסקו וגטו ספגנולו. הרחובות הצרים והבניינים הגבוהים מאפיינים את האזור, כמו גם בתי הכנסת הרבים שנבנו על ידי הקהילות היהודיות השונות שחיו שם.הכיכר המפורסמת ביותר ברובע היהודי (גטו) של ונציה היא Campo del Ghetto Nuovo. כיכר זו היא לב ליבו של הגטו הוונציאני ומשמשת כנקודה מרכזית בה יכולים התושבים והמבקרים להתאסף, לקנות, לסעוד ולחקור את ההיסטוריה העשירה של האזור.

בכיכר תמצאו את המוזיאון היהודי (Museo Ebraico), המציע סיורים מודרכים בבתי הכנסת ומציגים את ההיסטוריה והתרבות של הקהילה היהודית הוונציאנית. באזור יש גם כמה חנויות, בתי קפה ומסעדות, שרבות מהן מגישות מאכלים יהודיים מסורתיים וכשרים.

 

שעת הערב בוונציה - סיור ליום אחד בעיר

רחוב – La Merceria

אחת מהסמטאות המרכזיות והמסחריות ביותר בעיר, המרצ'ריה. כאן נמצאים חנויות יוקרה, בוטיקים, ובתי קפה אלגנטיים, המציעים חוויה ונציאנית אותנטית. ההליכה ברחובות האלה מאפשרת לטעום מהאווירה ההיסטורית והתרבותית העשירה של ונציה. Le Mercerie מחבר את המרכז המסחרי של ריאלטו למרכז הפוליטי של סן מרקו, מה שהופך אותו לאזור עמוס לתנועת הולכי רגל. זה עדיין מסלול פופולרי לתיירים המטיילים בין שני המקומות.

רופטופ בוונציה – התחילו את הערב שלכם

מסעדת טראצה דניאלי – Restaurant Terrazza Danieli

ארוחות יוקרתיות וקוקטיילים מיוחדים ניתנים להנאה עם תצפית עוצרת נשימה של הלגונה בוונציה.

במיקום אידיאלי על גג מלון חמישה כוכבים יוקרתי, במרחק פסיעה מכיכר סן מרקו, נמצאת מסעדת Terrazza Danieli. המקום משלב בין בר למסעדה רומנטית באווירה של גג עם נופים קסומים של ונציה והלגונה.מסעדת Terrazza Danieli גם מציעה בראנץ' ביום ראשון עם מזנון מגוון ויינות מבעבעים משובחים.

ביקור במקום המרהיב הזה, אם לשתות משקה במרפסת או לאכול ארוחת ערב במסעדה, ואף ליהנות מחטיפים ופרוסקו בצהריים תוך כדי השקפה על הנוף המרהיב.

המקום הזה פנטסטי - אתם מוכרחים לבקר בו

קינוח - חייבים לסיים את היום מתוק

Baicoli – The Elegant Biscotti

ביסקוטי דק ומוארך שמקורם בהיסטוריה הימית של ונציה , נאפה פעמיים כדי להשיג את הפריכות האופיינית להם, היו מועדפים במקור על ידי מלחים בשל חיי המדף הארוכים שלהם. כיום, הביסקוויטים העדינים האלה נהנים עם כוס קפה ונציאני או טבולים ביינות קינוח מתוקים כמו Vin Santo, המציגים את הנטייה של ונציה לטעמים פשוטים אך מעודנים.

Pasticceria Rizzardini – לא כדאי לפספס!

Pasticceria Rizzardini ידועה בזכות המבחר העצום שלה של קינוחים ונציאניים מסורתיים. הבייקולי שלהם מוכנים לפי מתכונים עתיקים וזוכים להערכה רבה על ידי המבקרים.

  • שעות פעילות: 7:00–19:30
  • כתובת: Campiello dei Meloni, 1415, 30125 Venezia VE
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!