חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירות הסעות משדה התעופה מרקו פולו (ונציה) לקורטינה ד'אמפצו

שירות הסעות משדה התעופה מרקו פולו (ונציה) לקורטינה ד'אמפצו

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

שירות הסעות משדה התעופה מרקו פולו (ונציה) לקורטינה ד'אמפצו

מוונציה - לקורטינה ד׳אמפצו

איטליה, עם ההיסטוריה העשירה, התרבות התוססת והנופים המדהימים שלה, ממשיכה לרתק ולכבוש את לבם של מטיילים מכל רחבי העולם. עבור אלו המחפשים לשלב חוויות עירוניות מרתקות עם הרפתקאות בהרים, הטיול מוונציה לקורטינה ד'אמפצו מציע את המסלול המושלם. ואין דרך טובה יותר להתחיל את המסע המדהים הזה מאשר לקפוץ על אוטובוס ישיר משדה התעופה של ונציה ולקורטינה ד'אמפצו הקסומה. השילוב בין ההדר האורבני של ונציה לבין השלווה והיופי של הרי הדולומיטים הופך את המסע הזה לחוויה בלתי נשכחת.

ונציה, עם התעלות המרהיבות, הארכיטקטורה ההיסטורית והאווירה הקסומה שלה, היא ללא ספק אחת מהיעדים המובילים באיטליה ובעולם. אך עם כל היופי והקסם, ונציה גם מושכת המוני תיירים, מה שעלול להפוך את הביקור בה לחוויה עמוסה ולעיתים מעיקה. אז למה לא לשלב את הביקור בוונציה עם טיול ליעד אותנטי ופחות תיירותי? אם אתם מחפשים לגלות פינה קסומה של איטליה שמשלבת טבע, תרבות ונופים עוצרי נשימה, קורטינה ד'אמפצו היא הבחירה המושלמת.

קורטינה ד'אמפצו, המכונה לעיתים קרובות 'פנינת הדולומיטים', היא עיירה אלפינית מדהימה בלב הרי הדולומיטים, מרחק של שעתיים נסיעה מוונציה. העיירה היא יעד אידיאלי לכל עונות השנה, בזכות היופי הטבעי המרהיב שלה, אתרי הסקי המפורסמים והמורשת התרבותית העשירה שלה. קורטינה היא גן עדן לחובבי טבע ולמי שמחפשים לחוות את הקסם הייחודי של האלפים האיטלקיים.

הנה כמה סיבות למה כדאי לבקר בקורטינה ד'אמפצו:

הרי הדולומיטים:

קורטינה מוקפת בפסגות הדרמטיות של הדולומיטים, שהוכרזו כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הנוף עוצר הנשימה מציע אינספור פעילויות חוצות לאורך כל השנה.

סקי וסנובורד:

 בחורף, קורטינה הופכת למרכז סקי עולמי עם מדרונות שמתאימים לכל הרמות. העיירה אירחה תחרויות בינלאומיות רבות, כולל אולימפיאדת החורף.

טיולים בחיק הטבע:

בקיץ, הנוף הירוק מזמין לטיולים רגליים, טיפוס צוקים ורכיבה על אופני הרים, ומציע חוויה מרעננת וטבעית.

אדריכלות ואמנות:

קורטינה מתהדרת בארכיטקטורה אלפינית מקסימה, עם מבנים מעץ מקומי וקישוטי גילוף מרהיבים. בעיירה יש גלריות אמנות ומוזיאונים המציגים יצירות מקומיות ובינלאומיות.

מעדנים מקומיים:

המטבח המקומי משלב את המורשת האלפינית והאיטלקית, עם מנות כמו פולנטה, בשרים מקומיים וגבינות איכותיות. בנוסף, העיירה מציעה מסעדות יוקרה עם מטבח איטלקי ובינלאומי.

על אף היותה עיירה קטנה עם כ-6,000 תושבים בלבד, קורטינה ד'אמפצו נשארת יעד מוביל, ובשנת 2026 תארח את אולימפיאדת החורף יחד עם מילאנו. בין אם אתם מחפשים חוויית סקי חורפית או טיולים רגליים בעונת הקיץ, קורטינה ד'אמפצו מציעה בריחה מושלמת מההמולה התיירותית של ונציה לעבר חוויה איטלקית אותנטית ומרגיעה.

שירות ההסעות בין ונציה לקורטינה ד'אמפצו

לאחר הנחיתה בנמל התעופה של ונציה, הדבר האחרון שתרצו הוא להתמודד עם רשתות תחבורה ציבורית מסובכות או לשלם על מוניות במחירים מופקעים. שירות ההסעות האקסקלוסיבי מציע לכם נסיעה ישירה וחלקה מאולם הנחיתות אל קורטינה ד'אמפצו, המאפשרת התחלה נעימה לחופשה האיטלקית שלכם.

עם זמן נסיעה של כשעתיים, שירות האוטובוסים הישיר לא רק יעיל, אלא גם מותאם בקפידה לזמני הטיסות, כך שלא תצטרכו להמתין זמן רב בשדה התעופה. פשוט תנחתו, צאו לתחנת האוטובוס והתחילו בנסיעה הנופית אל עבר קורטינה ד'אמפצו.

  • רכישת כרטיס אוטובוס לקורטינה מאפשרת לכם ליהנות מהעיירה הקסומה כמה זמן שתרצו. אין צורך להתמודד עם השכרת רכב או לדאוג להחזרתו בזמן, כי האוטובוסים של חברת ATVO יוצאים כמעט מדי יום בין ונציה לקורטינה. כך תוכלו לבחור את משך הביקור שלכם בעיירה בהתאם לרצונכם.
שימו לב!

קורטינה ד'אמפצו, עם הקסם האלפיני והמרכז העירוני הקטן שלה, נגישה בצורה נפלאה ללא צורך ברכב. העיירה ידידותית להולכי רגל, ומזמינה אתכם לחקור את הרחובות הציוריים, חנויות הבוטיק ובתי הקפה בנוחות רבה. לטיולים למרחקים ארוכים יותר, הרשת החזקה של אוטובוסים מקומיים תאפשר לכם להגיע בקלות לאתרי סקי, מסלולי הליכה ונקודות תצפית פנורמיות. בעונת החורף, אוטובוסי-סקי מיוחדים מבטיחים גישה נוחה לרכבלים ולמדרונות הסקי.

מחירים

שירות ההסעות הזה הוא אחת הדרכים המשתלמות ביותר להגיע מוונציה לקורטינה ד'אמפצו. בהשוואה להשכרת רכב או העברות פרטיות, שירות האוטובוסים מציע עלות נמוכה בהרבה, ולעיתים אף חצי או רבע מחיר.

  • האוטובוסים המודרניים מצוידים בשירותים כמו מיזוג אוויר, אפשרויות הטענת פלאפונים ומקומות ישיבה נוחים ומרווחים, מה שמבטיח חוויית נסיעה נעימה. חלק מהאוטובוסים מציעים גם חיבור לאינטרנט אלחוטי (WiFi) חינמי.

שירות האוטובוסים הישיר עוצר במקומות מרכזיים בקורטינה ד'אמפצו, מה שמבטיח ירידה נוחה בקרבת מלונות, מסעדות ואטרקציות מרכזיות בעיירה.

נסיעה באוטובוס הנוח והאקסקלוסיבי של חברת ATVO S.p.A מאפשרת לכם להירגע וליהנות מהנופים המדהימים של אזור ונטו ורכס הדולומיטים. המסלול עובר דרך עמקים ירוקים, הרים נישאים ועיירות ציוריות, מה שהופך את הנסיעה לחוויה מענגת ובלתי נשכחת. תוכלו להתרשם מהכפרים הקסומים והאזור הכפרי השלו, ולהתחבר ליופי הטבעי ולמורשת התרבותית של האזור.

מידע חשוב על שירות ההסעות בין ונציה לקורטינה ד'אמפצו

משך הנסיעה
הנסיעה בין ונציה לקורטינה ד'אמפצו אורכת בין שעתיים לשעתיים וחצי, בהתאם לתנאי התנועה.

תחנות היציאה
תחנת ההסעה בוונציה ממוקמת בנמל התעופה מרקו פולו (Aeroporto di Venezia Marco Polo), בחניון האוטובוסים (P BUS) שנמצא 150 מטר בלבד מאולם הנחיתות. מקורטינה, ההסעות יוצאות ממסוף האוטובוסים הראשי של העיר.

תנאי השימוש בכרטיס:
השובר שנרכש תקף רק לתאריך שהוזמן. השירות מחייב הזמנת מקום אישי, ולכן הכרטיס תקף רק לתאריך ולשעה שהוזמנו מראש.

שעות וימי פעילות:
ההסעות פועלות 5 ימים בשבוע, עם מספר יציאות ביום. שעות וימי הפעילות משתנים בהתאם לעונה ולחודשי השנה.

מחיר הנסיעה הוא 20 אירו לכיוון לאדם. ילדים מתחת לגיל 4 נוסעים בחינם ואינם נדרשים בכרטיס. כרטיס ההסעה כולל מקום ישיבה אישי שמור. חשוב להזמין את הכרטיס מראש כדי להבטיח את מקומכם.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!