חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קונצרט מוזיקה קלאסית כולל ארוחת ערב

קונצרט מוזיקה קלאסית כולל ארוחת ערב

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

קונצרט מוזיקה קלאסית כולל ארוחת ערב

דמיינו את עצמכם במרכז ונציה הקסומה, מוקפים באווירה רומנטית וצלילים מרגשים של מוזיקה קלאסית. האירוע המיוחד הזה מציע לכם ערב בלתי נשכח המשלב תרבות, אמנות וטעמים מופלאים של ונציה. אתם מוזמנים להתחיל את הערב בטברנה ונציאנית קלאסית, שם תטעמו את ה"צ'יצ'טי" המקומי – מנות קטנות ומענגות בשילוב יין מקומי. לאחר מכן, תפנו לקונצרט מרהיב שיתקיים ב-Scuola Grande di San Teodoro, מבנה היסטורי מהמאה ה-16, שבו תתענגו על ביצועים חיים של יצירות מוזיקה קלאסית או בארוק.

הערב המיוחד הזה מציע לכם לא רק תענוגות קולינריים, אלא גם מסע אחורה בזמן אל עידן חגיגות הארמון הוונציאני של המאה ה-18. הקונצרט, בהשתתפות התזמורת המוכרת I Musici Veneziani, כולל מוזיקאים לבושים בתלבושות תקופתיות ומבצעי יצירות מופת שמימיים.

בואו לחוות את הלב הפועם של ונציה באירוע חד פעמי שיקח אתכם למסע של טעמים, צלילים ותרבות במקום היפה והייחודי בעולם.

Scuola Grande di San Teodoro

Scuola Grande di San Teodoro היא מבנה היסטורי חשוב השוכן בלב ונציה, באזור סן מרקו. המבנה, שהוקם במאה ה-16, שימש בעבר כבית ספר ואולם מפואר של אגודת סן תאודורו. כיום, המקום מפורסם בזכות האדריכלות המרשימה שלו והאווירה ההיסטורית הייחודית שהוא מציע למבקרים.

ה-Scola Grande di San Teodoro נבנה בסגנון ונציאני קלאסי, עם פנים מעוטר בקירות ציורים, תקרות גבוהות, ופרטים אדריכליים מרהיבים. המתחם נועד לשמר ולהנציח את המורשת התרבותית והדתית של ונציה, והוא משמש כמקום מפגש לאירועים חברתיים, דתיים ואמנותיים.

בין הפעילויות המתקיימות במקום ניתן למצוא קונצרטים של מוזיקה קלאסית ובארוק, אשר מופקים על ידי קבוצות מוזיקליות ידועות כמו I Musici Veneziani. המופעים כוללים נגנים וזמרים הלבושים בתלבושות תקופתיות, ויוצרים אווירה אותנטית שמחזירה את הקהל לתקופת הזוהר של ונציה במאה ה-18.

ביקור ב-Scuola Grande di San Teodoro מציע חוויה תרבותית והיסטורית ייחודית, המשלבת אמנות, מוזיקה ואדריכלות מרהיבה. זהו יעד מומלץ לכל מי שמבקר בוונציה ורוצה להעמיק את ההיכרות עם התרבות העשירה וההיסטוריה של העיר המופלאה הזאת.

פרטים על הכרטיסים - לקונצרט כולל ארוחת ערב

סעוד בבר בקארו ונציאני מסורתי:
התחילו את הערב בבאקרו נעים, בר קטן מסורתי, שבו תתענגו על ביסים מענגים של מאכלים ונציאניים קלאסיים. עם כוס יין מקומי ביד, חוו את הטעמים המסורתיים של ונציה.

קונצרט מוזיקה קלאסית:
חצו את סף ה-Scuola Grande di San Teodoro מהמאה ה-16 וצאו למסע אחורה בזמן. הקונצרט, בהשתתפות I Musici Veneziani, מביא אתכם לאווירה החגיגית האופיינית לחגיגות הארמון הוונציאני של המאה ה-18.

מחיר הכרטיס כולל 
  • אפריטיבו ונציאני
  • ארוחת ערב בטברנה קלאסית
  • קונצרט מוזיקה קלאסית או בארוק 
הוראות הגעה
  • הגיעו ישירות לטברנה "Bacarando in Corte dell'Orso" בשעה 19:00, S. Marco, 5495.
  • כתובת הקונצרט: Scuola Grande di San Teodoro, S. Marco (Campo San Salvador) בשעה 20:30.
  • יש להגיע לפחות 10 דקות לפני תחילת הקונצרט.
  • אנא הציגו עותק של השובר לצוות הבר והקונצרטים.

"Bacarando in Corte dell'Orso"

"Bacarando in Corte dell'Orso" היא טברנה מסורתית השוכנת בלב ונציה, באזור סן מרקו. המיקום המרכזי מאפשר לשלב את החוויה הקולינרית עם סיורים בעיר העתיקה והקסומה. הטברנה מעוצבת בסגנון ונציאני קלאסי, עם ריהוט עץ כבד, קירות מעוטרים ותאורה חמימה, המעניקים תחושה של חזרה בזמן לתקופות ההיסטוריות של ונציה. האווירה במקום נעימה ואינטימית, ויוצרת תחושת ביתיות וקהילתיות, כפי שמאפיין את הבאקארו המסורתי.

התפריט של "Bacarando in Corte dell'Orso" כולל מגוון רחב של מנות ונציאניות מסורתיות, עם דגש על "צ'יצ'טי" – מנות קטנות ומגוונות שמציעות טעימה מעולמה הקולינרי של ונציה. בין המנות ניתן למצוא טוסט דגים, קציצות טונה, מוצרלה בכרכרה עם אנשובי, דג בקלה שמנת, סרד בסאור (סרדין מסורתי כבוש עם בצל) וקלמרי מטוגן. כל המנות מוגשות לצד יינות מקומיים, עם אפשרות לבחירה בין יין לבן או אדום, ובנוסף, מוגש גם פרוסקו כמשקה קבלת פנים.

הביקור ב"Bacarando in Corte dell'Orso" מציע חוויה קולינרית אותנטית בשילוב אווירה ונציאנית קלאסית. המבקרים נהנים מטעימות של מאכלים מקומיים, המוגשים בצורה מוקפדת ומסורתית, והאווירה החמה והאינטימית מוסיפה לחוויה הכללית. הצוות במקום ידוע בשירותו האדיב והמקצועי, והמלצרים מכירים היטב את התפריט ויכולים להמליץ על מנות ויינות לפי טעמם של המבקרים. ניתן לבטל או לשנות את המועד של ההזמנה עד 24 שעות לפני מועד הביקור.

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית ייחודית בוונציה, ביקור ב"Bacarando in Corte dell'Orso" הוא בחירה מצוינת שתשאיר לכם טעם של עוד.

שעת התחלה של הקונצרט הינה 19:00
גודל קבוצה מקסימלי שיכולה להשתתף בחוויה זו הינו 10
משך הקונצרט הינו 3 שעות

מחיר השתתפות בחוויה זו לאדם הינו החל מ-€95.00.

תפריט הארוחה
  • משקה אלכוהולי של פרוסקו
  • מנות: טוסט דגים, קציצות טונה, מוצרלה עם אנשובי, דג בקלה שמנת, סרד בסאור עם פולנטה, קלמרי מטוגן
  • שתייה: ½ ליטר מים מינרליים, כוס יין לבן או אדום
  • קינוח: ביסקוויטים ונציאניים וקפה
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!