חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיור סודות קרנבל ונציה וחיי קזנובה – חוויה בעיר וונציה

סיור סודות קרנבל ונציה וחיי קזנובה – חוויה בעיר וונציה

venice carnival

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

סיור סודות קרנבל ונציה וחיי קזנובה – חוויה בעיר וונציה

לכו בעקבות קזנובה לסיור קרנבל מיוחד בוונציה שיימשך שעה וחצי. במהלך הסיור תלמדו על החיים והזמנים של קזנובה, ועל המסכות והמסורות המיוחדות של הקרנבל הוונציאני. תהנו מקפוצ'ינו חם עם עוגת "פריטלו" ונציאנית, ותספגו את האווירה המיוחדת של העיר בתקופת הקרנבל. במהלך הסיור תבקרו באתרים מרכזיים כגון תיאטרו לה פניצ'ה, ארמון קונטריני דל בוולו וקמפו סנטו סטפנו, עם מדריך טיולים דובר אנגלית שילווה אתכם ויספר את כל הסיפורים המרתקים.

Powered by GetYourGuide

ונציה, אחת הערים הרומנטיות והמסתוריות בעולם, מתעוררת לחיים במיוחד במהלך הקרנבל השנתי שלה. הקרנבל של ונציה ידוע בתלבושות המרהיבות, המסכות המסורתיות והאווירה המסתורית העוטפת את העיר. בלב הקרנבל נמצאים סיפורים ואגדות רבות, ואחד הבולטים שבהם הוא סיפורו של המאהב הגדול, ג'קומו קזנובה.

סיור סודות קרנבל ונציה וחיי קזנובה הוא חוויה ייחודית המשלבת היסטוריה, תרבות ורומנטיקה. במהלך הסיור בן השעתיים, תיחשפו לעולמו המרתק של קזנובה, תלמדו על חיי האהבה שלו, ותבקרו במקומות בהם חי ופעל. המדריך המקומי שלכם, דובר אנגלית, יספר לכם על המסורות העתיקות של הקרנבל, על המסכות המיוחדות ועל התלבושות המרהיבות מהמאה ה-17.

הסיור מתחיל בתיאטרו לה פניצ'ה, אחד מבתי התיאטרון המפורסמים ביותר בוונציה, ומשם תמשיכו לארמון קונטריני דל בוולו וקמפו סנטו סטפנו. כל תחנה בסיור מלווה בהסברים מפורטים וסיפורים מרתקים על קזנובה ועל הקרנבל של ונציה. בנוסף, תזכו ליהנות מקפוצ'ינו חם ועוגת "פריטלו" ונציאנית בסיום הסיור בבית קפה מקומי.

הסיור מציע חוויה מרתקת שתשאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים. זו הזדמנות נהדרת לחוות את ונציה במיטבה, ללמוד על ההיסטוריה שלה, ולהתענג על רגעים של קסם ורומנטיקה באחת הערים היפות בעולם.

Powered by GetYourGuide
סיור סודות קרנבל ונציה וחיי קזנובה

פרטי הפעילות

  • ביטול חופשי: בטל עד 24 שעות מראש לקבלת החזר מלא.
  • הזמנה ותשלום: הזמן עכשיו ושלם מאוחר יותר, שמור על תוכניות הטיול שלך גמישות.
  • משך הפעילות: שעתיים.
  • זמני התחלה: בדוק זמינות כדי לראות את זמני ההתחלה.
  • דלג על תור הכרטיסים.
  • מדריך טיולים בשפה: אנגלית.
מסלול הסיור
  • מיקום התחלה: תיאטרו לה פניצ'ה.
    • תיאטרו לה פניצ'ה: סיור מודרך (1.5 שעות).
    • ארמון קונטריני דל בוולו: סיור מודרך (1.5 שעות).
    • קמפו סנטו סטפנו: סיור מודרך (1.5 שעות).
  • סיום הסיור: לה קפה ונציה.

 

 

תיאטרון לה פניצ'ה (Teatro La Fenice)

פניצ'ה" מתורגם ל"עוף החול", כסמל להיסטוריה שלו של קימה מהריסות לאחר שנשרף מספר פעמים.

התיאטרון נבנה במקור בשנת 1792, לאחר שריפה ששרפה את קודמו, תיאטרון סן בנדטו. במשך השנים, הוא הפך למזוהה עם המורשת האופראית והתרבותית העשירה של ונציה.תיאטרון לה פניצ'ה ידוע במופעי האופרה ברמה עולמית שהוא מארח, אך הוא גם מציג מגוון רחב של אירועים אחרים, כולל מופעי בלט, קונצרטים והפקות תיאטרון. הרפרטואר של התיאטרון כולל יצירות של מלחינים אגדיים כמו ורדי, רוסיני, בליני ודוניצטי. הוא הציג לראשונה מספר אופרות משמעותיות, כולל "ריגולטו" ו"לה טראוויאטה" של ורדי.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!