חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיול מאורגן באיטליה | מהעיר וונציה לדולומיטים בצפון | מסלול

טיול מאורגן באיטליה | מהעיר וונציה לדולומיטים בצפון | מסלול

וונציה - דולומיטים - נופים שלא תוכלו לראות בשום מקום

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

טיול מאורגן באיטליה | מהעיר וונציה לדולומיטים בצפון | מסלול

טיול מאורגן מוונציה - להרים הדולומיטים

ברוכים הבאים לחוויה המרהיבה של טיול יום אחד מוונציה אל נופי הדולומיטים המדהימים. זו הזדמנות ייחודית לצאת מהמולת העיר הגדולה ולגלות את היופי הטבעי והפסטורלי של צפון איטליה. מסלול הטיול שלנו יוביל אתכם דרך עיירות קסומות, אגמים קסומים ופסגות הרים מרשימות, תוך כדי שתהנו מפעילויות מהנות ונופים עוצרי נשימה. חוויה זו מושלמת לכל מי שמחפש לחבר בין תרבות, היסטוריה וטבע, במסגרת יום בלתי נשכח באחת מהאזורים היפים בעולם.

Powered by GetYourGuide
קורטינה ד'אמפצו

נחשבת לאחת הערים המרכזיות באזור הדולומיטים וידועה בעיקר כמרכז סקי עולמי ואתר נופש יוקרתי. קורטינה ד'אמפצו מציעה גם חוויות קניות ברחוב היוקרתי קורסו איטליה ותהיה אחת הערים המארחות למשחקי החורף האולימפיים ב-2026. המקום מציע גם נופים דרמטיים ומרהיבים של הרי הדולומיטים שמקיפים אותה.

הרי הדולומיטים, הם רכס הרים המהווים חלק מרכסי האלפים הצפוניים וממוקמים בצפון איטליה. הם מתפרשים על פני מספר מחוזות, בעיקר ונטו, טרנטינו וסוד-טירול. הדולומיטים ידועים ביופיים הפנורמי, נופיהם המרהיבים והגיוון הגדול של פעילויות בטבע שהם מציעים.

עובדה מעניינת

הרי הדולומיטים עשויים ברובם מסלע דולומיט, שהוא סוג של אבן גיר שהתגבשה משקעים של ריאקטורים ימיים ומערבולות. הגאולוגיה הייחודית של הדולומיטים יצרה נופים של פסגות חדות ושיפועים תלולים, המשרתים כרקע נפלא לטיולים ולצילום נופים. בשנת 2009, האונסקו הכירה בדולומיטים כאתר מורשת עולמית בשל ייחודם הגאולוגי והנופי.

לאוהבי הסקי / סנובורד ביניכם

הדולומיטים מהווים יעד פופולרי לפעילויות רבות, כולל טיפוס סלעים, הליכה במסלולים, רכיבה על אופניים הרים וחורף עם סקי וסנובורד. האזור מציע מסלולי טיול מסומנים היטב, שמתאימים לרמות קושי שונות – ממסלולים קלילים למשפחות ועד למסלולים מאתגרים למטיילים מנוסים.

באזור הדולומיטים נמצאות ערים וכפרים קטנים שמציעים חוויות תרבותיות עשירות, כולל קורטינה ד'אמפצו ומיסורינה. קורטינה, לדוגמא, ידועה בבוטיקים יוקרתיים ובמסעדות מעולות, והיא משמשת גם כאחד מהמרכזים לפעילות סקי באזור. מיסורינה מציעה נופים עוצרי נשימה סביב האגם המפורסם שלה, ומהווה נקודת מוצא לטיולים רבים באזור.

הדולומיטים מהווים מוקד משיכה עולמי בזכות יופיים הטבעי, האפשרויות הרבות לפעילות גופנית והעשירות התרבותית שהם מציעים. אם אתם חובבי טבע, היסטוריה או ספורט אתגרי, ביקור בדולומיטים יכול להוות חוויה בלתי נשכחת.

אגם מיסורינה

מכונה "פנינת הדולומיטים", אגם מיסורינה הוא אחד האגמים המפורסמים ביותר באזור. הוא מציע נופים קסומים ואפשרויות רבות לפעילות חיצונית, כולל הליכה סביב האגם, טיפוסים ובקיץ אפילו שייט בסירות קטנות. האגם מהווה גם נקודת תצפית מרהיבה להרים המקיפים אותו.

Powered by GetYourGuide

מידע על הטיול המודרך - ליום אחד

אתם מתחילים את יום הטיול המרהיב מפיאצלה רומא שבוונציה, נקודת המפגש שלכם. משם תצאו לנסיעה של כ-90 דקות לעבר Pieve di Cadore, עיירה היסטורית שמציעה נקודות תצפית מרהיבות לאגם Centro Cadore.

לאחר הביקור ב-Pieve di Cadore, תמשיכו ל-Auronzo, שם תעצרו לצילום בסכר האגם ותוכלו לראות לעיתים את המים זורמים דרך השערים. משם תעגנו לביקור ממושך באגם מיסורינה, הידוע כ"פנינת הדולומיטים". אתם תסבו סביב האגם, תאכלו ארוחת צהריים במסעדה מקומית ותהנו מהנופים המרהיבים.

  • סעו כ-90 דקות עד לתחנתכם הראשונה ב-Pieve di Cadore, עיירה היסטורית מקסימה עם נקודת תצפית יפה המשקיפה על האגם של Centro Cadore.
  • לאחר מכן, לכו ל-Auronzo ותיהנו מעצירת צילום בסכר האגם, שם תוכלו לפעמים לראות את המים זורמים דרך שערים. לאחר מכן, תיהנו מעצירה ארוכה באגם מיסורינה, הידוע גם בשם "פנינת הדולומיטים".
  • סעו סביב האגם המדהים ואכלו ארוחת צהריים במסעדה המגישה אוכל מקומי.
  • – שימו לב :בקיץ תוכלו לשכור סירה קטנה כדי לעקוף את האגם או לנסוע במעלית הכיסאות הפנורמית לנקודת התצפית Col de Varda (לא כלול בכרטיס).
  • לאחר מכן, לכו אל Cortina d'Ampezzo, (זהו גם הכפר שיארח את משחקי החורף האולימפיים הבאים בשנת 2026).
  • צאו לטייל ברחוב היוקרתי והידוע ביותר של הדולומיטים, אזור המדרחוב קורסו איטליה. 
  • הכרטיס כולל נהג דובר אנגלית הובלה במיניוואן ממוזג

שימו לב – לא כולל

  • מים אוכל ומשקאות
  • כרטיס לרכבת
  • השכרת סירות
  • לא מתאים ל ילדים מתחת לגיל 6 אנשים עם בעיות גב
  • משתמשים בכיסאות גלגלים

קורטינה ד'אמפצו מפורסמת לא רק בזכות הנופים המרהיבים שלה, אלא גם בזכות תרבות הקולינריה העשירה שלה, המשלבת השפעות איטלקיות וטירוליות מסורתיות. הנה כמה מקומות מומלצים לאכול צהריים בקורטינה ד'אמפצו:

1. ריסטורנטה טיבולי – Ristorante Tivoli 

מסעדה מדורגת מישלן , המסעדה פתוחה לארוחות ערב ומומלץ לבדוק שעות פתיחה ולהזמין מקום מראש באתר המישלן או בטלפון. – מסעדה זו זוכה לשבחים בעיקר בזכות המנות המעודנות ושימוש במרכיבים מקומיים. האווירה בה אינטימית והנוף מרהיב, מה שהופך אותה למקום מושלם לארוחת צהריים מיוחדת.

נמצאת בכתובת Località Lacedel 34, 32043 Cortina d'Ampezzo

2. אל קמינטו-El Camineto 

מסעדה פופולרית , המסעדה מציעה אוכל מסורתי מהמטבח האיטלקי והמדיטרני. כדאי לברר על שעות הפתיחה מראש מכיוון שהן עלולות להשתנות בהתאם לעונה.מסעדה זו מפורסמת באווירה הנעימה ובמנות הלדיניות המסורתיות שלה. זהו מקום מצוין לנסות מאכלים מקומיים כמו רביולי ממולאים בסלק.

ממוקמת ליד מעלית הסקי Duca d’Aosta.

כל אחת מהמסעדות הללו מציעה חוויה קולינרית ייחודית שמדגישה את הטוב ביותר שיש למטבח האיטלקי להציע, תוך שימור האווירה והקסם של נופי קורטינה ד'אמפצו. בין אם אתם מחפשים ארוחה מפוארת או סביבה חמימה ומשפחתית, בקורטינה יש אופציות שמתאימות לכל טעם.

Powered by GetYourGuide
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!