חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נובמבר בוונציה – אירועים, מזג אוויר, דברים שחשוב לדעת | סתיו בוונציה

נובמבר בוונציה – אירועים, מזג אוויר, דברים שחשוב לדעת | סתיו בוונציה

אטרקציות בוונציה בחודש נובמבר

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

נובמבר בוונציה – אירועים, מזג אוויר, דברים שחשוב לדעת | סתיו בוונציה

נובמבר בוונציה - המלצות וטיפים לאן ללכת

נובמבר הוא חודש קסום לביקור בעיר המיתולוגית הזו, כאשר התיירות פוחתת והעיר חושפת את פניה האמיתיות. זו ההזדמנות שלכם לחוות את ונציה באופן הכי אותנטי ואינטימי שיש.

במהלך חודש זה, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות ופעילויות תרבותיות. מפסטיבלים ייחודיים, דרך סיורים מודרכים שיכניסו אתכם לתוך ההיסטוריה העשירה והמרתקת של העיר, ועד לארוחות גורמה במסעדות שממוקמות לאורך התעלות הקסומות.

אז בין אם אתם מחפשים חוויה רומנטית, טיול משפחתי או פשוט רוצים לטעום מהתרבות המקומית, ונציה בנובמבר מציעה משהו לכולם. אל תחמיצו את ההזדמנות לגלות את כל הקסם שבעיר לפני שהחגים מתחילים והעיר מתמלאת מחדש במבקרים. ונציה מחכה לכם בזרועות פתוחות, אז בואו וחוו את הקסם בעצמכם.

Powered by GetYourGuide

ארמון הדוג'ה עומד כאחד מהמבנים המפורסמים ביותר של העיר ונציה, הארמון אשר מושך אנשים מרחבי העולם המתפעלים מהארכיטקטורה הגותית המשובחת ומההיסטוריה העשירה שלו. 

ההיסטוריון המפורסם לואיג'י סרה הגדיר את ארמון הדוג'ה כ"מעונו המדהים ביותר של שליט שתוכנן אי פעם על ידי המוח האנושי" הארמון היה מרכז הפיקוד של הרפובליקה עד שנכבש על ידי נפוליאון .

אם תלכו במסדרונות ובחדריו של הארמון , תמצאו את עצמכם עוברים אחורה בזמן להיסטוריה של פאר ויצירתיות בעיר המפוארת והעתיקה ונציה . מעבר למראה החצרות, גלריות והחדרים המחוברים זה לזה ומציגים את עושרו הרב של הארמון. בארמון תוכלו למצוא כי הוא מעוטר בציורי קיר מעודנים, פסלים ואלמנטים המשקפים את הצורה האמנותית של הרנסנס הוונציאני. מגרם המדרגות המפואר של סקאלה ד'אורו ועד לחדרי הדירות המפוארים של הדוג'ים, כל פינה בארמון היא עדות לעושר האיטלקי בונציה . 

נובמבר בוונציה -מה מזג האוויר בעיר?

ונציה מזג אוויר

בנובמבר, ונציה נכנסת לחודשי החורף, ומזג האוויר מתחיל להיות קר יותר ולעיתים אף גשום. הטמפרטורות בדרך כלל נעות בין 6 ל-12 מעלות צלזיוס. עם זאת, גם ימים קרירים יכולים להיות נעימים אם אתם מתארזים נכון.

Powered by GetYourGuide

נובמבר בוונציה - חגים ומועדים בעיר

וונציה - כל רחוב וסמטה מיוחדים ומייצרים קסם אישי

La festa di San Martino

היא חגיגה מסורתית בוונציה המוקדשת לסנט מרטין מטורס, הידוע במעשי החסד והחמלה שלו. פסטיבל זה פופולרי במיוחד בקרב ילדים וכולל שילוב של מצוות דת, מסורות תרבותיות ופעילויות חגיגיות.

אחד מרגעי השיא הוא מצעד הילדים, שבו צעירים מתחפשים לסנט מרטין ומסתובבים בשכונות ושרים שירים ושירים מסורתיים, לעתים קרובות מקבלים ממתקים או מתנות קטנות בתמורה.

 עוגיות מיוחדות בצורת סנט מרטין רכוב על סוס, מעוטרים לרוב בציפוי צבעוני וממתקים, מיוצרים ונהנים במהלך הפסטיבל. ביסקוויטים אלה הם מאפיין קולינרי ייחודי של החגיגה. ילדים מדקלמים פסוקים ושרים שירים המוקדשים לסנט מרטין, תוך שמירה על המסורת שבעל פה הקשורה לפסטיבל. בתי ספר ומשפחות עוסקים ביצירת מלאכת יד הקשורה לסנט מרטין, כגון פנסי נייר וקישוטים חתוכים. באזורים מסוימים מתקיימים מפגשים וחגים משותפים שבהם חולקים מאכלים מסורתיים, מה שמחזק את רוח הנדיבות והקהילה.

  • מומלץ לבוא לביקור בונציה עם ילדים בחג זה
  • החג מתקיים בתאריך ה11 לנובמבר

Festa della Madonna della Salute

פסטיבל זה מנציח את סיומה של מגיפה הרסנית במאה ה-17 ומאופיין במסירות דתית עמוקה והשתתפות קהילתית גדולה.

  • החג מתקיים בתאריך ה21 לנובמבר 

נובמבר בוונציה - מידע שחשוב לדעת

אטרקציות בוונציה בחודש נובמבר

כשאתם מתכננים טיול לוונציה בנובמבר, חשוב להתכונן כראוי למזג האוויר הקריר והגשום של החודש הזה. הנה כמה דברים שכדאי לכלול במזוודתכם:

התארזו בבגדים חמים כמו סוודרים, ג'קטים וחולצות תחתונות תרמיות שישמרו על חום גופכם. אל תשכחו מעיל גשם איכותי או מטרייה, כי סביר להניח שתפגשו גשם במהלך הביקור.

בחרו בנעליים נוחות ועמידות למים, מכיוון שתבלו הרבה זמן בהליכה על רצפות לטושות וגשרים מחליקים. כמו כן, כדאי להביא כובע, כפפות וצעיף כדי להתמודד עם הימים הקרים יותר.

אל תשכחו תיק גב עמיד למים לשמירה על חפציכם האישיים יבשים ובטוחים. תרמוס או בקבוק מים יהיה שימושי לשמור על החמימות של משקה חם או להבטיח שתשתיו מספיק במהלך היום.

נובמבר בוונציה - ארמון הדוג׳ה

Powered by GetYourGuide

הארמון ידוע בארכיטקטורה הגותית המדהימה שלו, המאופיינת בעקבות מורכבות, קשתות חינניות וקישוטים משוכללים. היא נחשבת לאחת הדוגמאות הטובות ביותר של אדריכלות גותית ונציאנית ונשמרה בקפידה במשך מאות שנים.

החלק החיצוני של ארמון הדוג'ים הוא פלא של ארכיטקטורה גותית, המאופיין בשרטוטים עדינים, קשתות חינניות וקישוטים מורכבים. החזית, המעוטרת בפסלים ובמוטיבים דקורטיביים, משקפת את העושר והעוצמה של ונציה במהלך תור הזהב שלה. במרכז חזית הארמון נמצאת פורטה דלה קארטה האייקונית, כניסה מפוארת המעוטרת בפסלים המתארים את האריה של סן מרקו, סמלה של ונציה, ודמויות אלגוריות המייצגות צדק וחוכמה.מעבר לחזית מסתתרת שורה של חצרות, גלריות וחדרים מחוברים זה לזה המציגים את הפאר והפאר של הארמון. פנים הארמון מעוטר בציורי קיר מעודנים, פסלים ואלמנטים דקורטיביים המשקפים את המצוינות האמנותית של הרנסנס הוונציאני. מגרם המדרגות המפואר של סקאלה ד'אורו ועד לחדרי הדירות המפוארים של הדוג'ים, כל פינה בארמון היא עדות לעושר ולתחכום של החברה הוונציאנית.

שעות פתיחה
– ארמון הדוג'ה נפתח בשעה 8:30 בבוקר.

– שעות הסגירה משתנות בהתאם לעונה, אך בדרך כלל נסגר בין 17:30 ל-19:00.

מחירי כרטיסים
– מחירי הכרטיסים משתנים בהתאם לגיל
– נכון להיום כרטיס רגיל לארמון הדוג'ה הינו 25-28 אירו.
– מחירים מוזלים זמינים לעתים קרובות עבור קשישים, סטודנטים וילדים.
– בנוסף, עשויות להיות אפשרויות כרטיס משולבות זמינות אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות אחרות בוונציה, כגון בזיליקת סן מרקו או מוזיאון קורר.

 ייתכנו שינויים עקב אירועים מיוחדים או תחזוקה.

נובמבר בוונציה - המלצות נוספות

Powered by GetYourGuide

Basilica di Santa Maria della Salute

בזיליקת סנטה מריה דלה סלוטה, הידועה בכינויה כנסיית מרי הבריאות הקדושה, היא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בוונציה. ממוקמת בכניסה לתעלה הגדולה, ליד פונטה דלה דוגנה, כנסיית הבארוק המפוארת הזו היא עדות לחוסן ולפארה האמנותי של ונציה. 

בזיליקת סנטה מריה דלה סלוטה נבנתה בתגובה להתפרצות הרסנית של המגפה שפקדה את ונציה בשנת 1630. הסנאט הוונציאני נשבע לבנות כנסייה מפוארת המוקדשת למריה הבתולה אם היא תתערב לסיים את המגיפה. בסופו של דבר נעלמה המגפה, ולהכרת תודה התחילה בניית הכנסייה.

Chiesa della Madonna dell'Orto

הכנסייה מוקדשת למדונה דל'אורטו (גברתנו של הגן), על שם פסל מופלא של מריה הבתולה שנמצא בגן סמוך.הכנסייה ידועה באוסף המרשים של אמנות הרנסנס. יש בו כמה יצירות מופת של טינטורטו, שגר בקרבת מקום וקבור בכנסייה. יצירות בולטות כוללות את "הצגת הבתולה בבית המקדש", "הדין האחרון" ו"פולחן עגל הזהב". הכנסייה מציגה גם יצירות של אמנים בולטים אחרים, כמו ג'ובאני בליני.

טינטורטו- לא רק שהוא יצר הרבה מיצירות האמנות המעטרות את קירותיה, אלא הוא גם השתמש בכנסייה כקפלה משפחתית. ניתן למצוא כאן את קברו, לצד זה של בנו, דומניקו טינטורטו. הקשר האישי הזה מוסיף עומק היסטורי ורגשי ייחודי לכנסייה, מה שהופך אותה לביקור חובה עבור חובבי אמנות וחובבי היסטוריה החוקרים את ונציה.

בוונציה - המאפיות והקינוחים לא יכולים להתפספס
בוונציה - המאפיות והקינוחים לא יכולים להתפספס

Bussolai and Buranei

עוגיות חמאה מסורתיות שמקורן באי הוונציאני בוראנו. עוגיות אלה מעוצבות לטבעות או פיתולים בצורת S, הן פירוריות להפליא ולעיתים קרובות בטעם גרידת לימון או אניס. הצורות והטעמים הייחודיים שלהם משקפים את התרבות התוססת והמורשת של בוראנו, ומוסיפים נופך ייחודי להצעת הקינוחים הוונציאניים.

Pasticceria Dal Mas – כדאי מאוד!!!

Pasticceria Dal Mas היא פסטיצריה משפחתית אותנטית שממוקמת בלב ונציה. היא מציעה מגוון רחב של מאפים ועוגיות טריים בכל יום. הפסטיצריה מתמחה בהכנת עוגיות ומאפים שונים על בסיס יומי

 שעות פתיחה:

  • 6:30–19:30
  •    בימי שישי ושבת המקום נפתח ב7:00 
  • כתובת:  
    Rio Terà Lista di Spagna, 150, 30121 Venezia VE
     
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!