חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מי אנחנו

אנחנו לירון וקרן, זוג ישראלי שהתאהב בוונציה ובצפון איטליה, והפך את החיבה הזו להתמחות מקצועית. עם שנים של חקר, טיולים וגילויים באזור הציורי והתרבותי הזה, צברנו ידע מעמיק והבנה אינטימית של כל מה שיש לצפון איטליה להציע. מהרחובות הצרים והמסתוריים של ונציה ועד להרים הירוקים של הדולומיטים – אנחנו כאן כדי להראות לכם את כל מה שהאזור הזה יכול להציע.

מה מטרת האתר

האתר שלנו נולד מתוך תשוקה לאזור וונציה וצפון איטליה, ומתוך רצון לחלוק את היופי והעושר התרבותי של האזור עם מטיילים ישראלים. אנו מאמינים שטיול מוצלח מתחיל בתכנון מדויק ומידע מהימן, ולכן ריכזנו באתר את כל מה שתצטרכו לדעת כדי להפוך את הביקור שלכם להרפתקה בלתי נשכחת.

המומחים לונציה לירון וקרן
המומחים לונציה לירון וקרן
המומחים לונציה לירון וקרן
המומחים לונציה לירון וקרן
המומחים לונציה לירון וקרן
המומחים לונציה לירון וקרן

מה תמצאו באתר

  • מסלולי טיול ייחודיים: מדריכי טיול שמציעים דרכים לחוות את ונציה וצפון איטליה מזוויות שונות – החל מסיורים ברגל בעיר ועד לטיולים בכפרים הציוריים והאזור הכפרי שמסביב.
  • אטרקציות בלתי נשכחות: סקירה מקיפה של אתרי חובה לצד מקומות נסתרים שמחכים להתגלות, הכוללים ארמונות, מוזיאונים, שווקים מקומיים ופינות חמד בטבע.
  • חוויות קולינריות: המלצות על מסעדות, טרטוריות ושווקי אוכל שיביאו לכם את הטעמים המסורתיים של צפון איטליה – מפסטה טרייה ועד יינות מהטובים בעולם.
  • אפשרויות לינה לכל סגנון: הצעות לבתי מלון, דירות נופש וצימרים שמציעים חוויית שהייה נוחה ומפנקת, עם נופים עוצרי נשימה ושירות מעולה.
  • טיפים מועילים: מידע שימושי על התניידות באזור, מזג אוויר, עלויות ועצות פרקטיות שיעזרו לכם לטייל בצורה נוחה ובטוחה.
  • תרבות ואומנות: מדריך לאירועים, מופעים ותערוכות שמתקיימים באזור, כדי שתוכלו להכיר את התרבות המקומית ולהתחבר לעומק ההיסטוריה והאמנות של צפון איטליה.

למה לבחור בנו

  • ידע והתנסות מעמיקה: אנחנו מביאים איתנו שנים של חוויות והתנסויות אישיות בוונציה ובצפון איטליה, ומסוגלים להעניק לכם את ההמלצות המדויקות ביותר.
  • תוכן מהימן ואותנטי: כל המידע באתר מבוסס על ניסיוננו האישי, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שההמלצות שאנו מציעים הן עדכניות ואמינות.
  • שירות מותאם אישית: אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבנות את הטיול המושלם, המותאם לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם, עם יחס אישי וקשוב.

הצטרפו אלינו

בואו לגלות את ונציה וצפון איטליה דרך עיניים שיודעות להעריך את היופי, התרבות וההיסטוריה של האזור. האתר שלנו כאן כדי ללוות אתכם בתכנון הטיול, להעניק לכם עצות והמלצות ולדאוג שכל פרט בטיול שלכם יהיה בדיוק כפי שחלמתם.

אנחנו כאן לכל שאלה, בקשה או עזרה בתכנון – כדי להפוך את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

ונציה למטייל הישראלי - מבית סוכנות התיירות הדיגיטלית - טרוולרס (TRAVELERS.CO.IL)

error: Content is protected !!