חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שייט חלומי ברחבי וונציה כולל חוויית אפרטיבו

שייט חלומי ברחבי וונציה כולל חוויית אפרטיבו

וונציה - כל רחוב וסמטה מיוחדים ומייצרים קסם אישי

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

שייט חלומי ברחבי וונציה כולל חוויית אפרטיבו

סיור שיט בוונציה כולל אפרטיבו

אם אתם מחפשים חוויה בלתי נשכחת בוונציה, כזו שתאפשר לכם לראות את העיר כמו שמעולם לא ראיתם אותה – כדאי להצטרף לסיור שייט המיוחד שכולל אפריטיבו ונציאני אותנטי.

Powered by GetYourGuide

בואו להפליג על סירת מנוע ונציאנית מסורתית, ה"טופה", ולגלות את יופיה של ונציה מהמים, כפי שרק המקומיים מכירים אותה. במהלך שייט של 1.5 שעות, תיהנו מנופים עוצרי נשימה של הלגונה החיצונית ושל האיים הקסומים שמקיפים את העיר.במהלך השייט, תזכו לטעום אפריטיבו ונציאני אמיתי – שילוב מושלם של יין מקומי וחטיפים טעימים, כל זאת בזמן שאתם סופגים את האווירה הייחודית והקסם של ונציה מהמים. אין דרך טובה יותר להירגע ולהנות מהיופי של העיר.

תחנות השייט - ברחבי וונציה

החוויה הזו מוגבלת ל-10 משתתפים בלבד, מה שמבטיח לכם חוויה אינטימית ואישית. הזמינו עכשיו ותיהנו מביטול חינם עד 24 שעות לפני הסיור. אל תחמיצו את ההזדמנות לחוות את ונציה בצורה הכי אותנטית, מרגשת ובלתי נשכחת שיש!

מידע על היעדים אליהם תגיעו

  • האי ג'ודקה הינו אי פחות מוכר אך מלא קסם השוכן בלגונה של ונציה.הוא נחשב למקום המושלם לבריחה מההמולה של התיירים במרכז העיר. האי מציע נוף פנורמי מדהים של ונציה, כולל מבט מושלם על כיכר סן מרקו.
  • הילטון מולינו סטאקי הוא מלון מפואר הממוקם במבנה היסטורי ששימש בעבר כטחנת קמח. זהו אחד מהמלונות היוקרתיים ביותר בוונציה, והוא מציע נוף מרהיב של הלגונה והעיר. המלון מחזיק בגג הבריכה הגבוה ביותר בוונציה, שבו תוכלו ליהנות מקוקטייל בעודכם מתבוננים בנוף המרהיב של העיר.
     במהלך שהותכם – אל תחמיצו ביקור בבר Skyline Rooftop Bar, שם תוכלו ליהנות ממשקאות משובחים ונוף פנורמי של ונציה במיוחד בשקיעה.
  • סן ג'ורג'יו מאג'ורה הוא אי קטן ומיוחד בלגונה של ונציה, המכיל את כנסיית San Giorgio Maggiore המפורסמת, גם היא בתכנון של אנדריאה פלאדיו.
     המגדל של הכנסייה מציע נוף עוצר נשימה של כיכר סן מרקו והלגונה שמסביב, ולעיתים קרובות הוא פחות עמוס מהמגדל של סן מרקו, מה שהופך אותו לנקודת תצפית מושלמת.
     אם אתם מבקרים באי, מומלץ לעלות למגדל הפעמונים של הכנסייה. הנוף הנשקף ממנו הוא אחד היפים ביותר בוונציה, ומציע מבט פנורמי על הלגונה והעיר.
  • גני הביאנלה הם גנים ציבוריים רחבי ידיים, המשמשים כאתר המרכזי של הביאנלה לאמנות של ונציה – אחת מתערוכות האמנות המובילות בעולם.
     הגנים נוצרו במאה ה-19 על ידי נפוליאון, והם כוללים ביתנים לאומיים של מדינות שונות המציגים אמנות עכשווית מרחבי העולם במהלך הביאנלה.
    אם אתם מבקרים במהלך תערוכת הביאנלה, אל תפספסו את הביתן הוונציאני, שבו מוצגים לעיתים קרובות פרויקטים אמנותיים חדשניים ומעוררי השראה.
Powered by GetYourGuide

מידע נוסף על הכרטיס

  • במהלך השייט תזכו לראות כמה מהאתרים המפורסמים ביותר של ונציה, כולל האי ג'ודקה, הילטון מולינו סטאקי, סן ג'ורג'יו מאג'ורה, ג'יארדיני דלה ביאנלה, רובע קסטלו, וכמובן כיכר סן מרקו האייקונית. כל תחנה במהלך הסיור מאפשרת לכם לספוג את היופי וההיסטוריה של ונציה מזווית ייחודית.

  • אפריטיבו באווירה מקומית: תוך כדי השייט, המדריך המקומי שלכם יגיש לכם מגוון משקאות וחטיפים מקומיים, מה שיוצר אווירה מושלמת להתבונן בנופי העיר. אפריטיבו הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות האיטלקית, ובסיור זה תוכלו לחוות את המסורת בצורה האותנטית ביותר.

  • קבוצה קטנה לחוויה אינטימית: הסיור מוגבל ל-10 משתתפים בלבד, מה שמבטיח חוויה אינטימית ומותאמת יותר. תזכו לקבל יחס אישי מהמדריך, ללמוד על ההיסטוריה המרתקת של ונציה, ולחוות את העיר כמו מקומי אמיתי.

  • ביטול חינם וגמישות: אתם יכולים לבטל את השתתפותכם עד 24 שעות מראש ולקבל החזר מלא, מה שמאפשר לכם לתכנן את חווייתכם בוונציה בקלות וללא דאגות.

  • הסיור נמשך כ-1.5 שעות, ובמהלכו תפליגו על סירת מנוע ונציאנית מסורתית
  • מחיר הכרטיס לאדם הינו 65 אירו. 
  • החוויה הזו מוגבלת ל-10 משתתפים בלבד
  • נקודת התחלה וסיום הינה Fondamenta Zattere Al Ponte Lungo, 1406
  • הסיור כולל : סיור בסירה ,מעילי בטיחות, משקאות קלים ואלכוהול ,חטיפים.
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!