חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חנות צעצועי וינטג' בונציה – כרטיס כניסה לתערוכת Creature di Gomma

חנות צעצועי וינטג' בונציה – כרטיס כניסה לתערוכת Creature di Gomma

Venice: Entry Ticket to the Creature di Gomma Exhibition

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

חנות צעצועי וינטג' בונציה – כרטיס כניסה לתערוכת Creature di Gomma

Powered by GetYourGuide

ונציה, העיר הרומנטית והמופלאה על המים, מציעה למבקריה שפע של תרבות, אומנות והיסטוריה. אך בין כל האטרקציות המוכרות, כמו כיכר סן מרקו וגשר הריאלטו, מסתתרת תערוכה יוצאת דופן שמחזירה אותנו אחורה בזמן לעולם של צעצועים נוסטלגיים וזיכרונות ילדות קסומים. מדובר בתערוכת Creature di Gomma, מקום מיוחד במינו לכל מי שאוהב צעצועי וינטייג' ומעוניין לחוות את העבר בצורה הכי חיה שאפשר.

מה מחכה לכם בתערוכה?

תערוכת Creature di Gomma מציגה אוסף מדהים של מעל 6,000 צעצועי וינטייג', אשר רבים מהם קשורים לעולם הטלוויזיה, הקולנוע והקומיקס. זהו מקום שבו תוכלו לראות את הדמויות האהובות ביותר מתקופות שונות, ולהיזכר ברגעים הקסומים של הילדות.

אולמות התצוגה המגוונים

בתוך המוזיאון, תוכלו למצוא מספר אולמות תצוגה ייחודיים:

  • החדר המרכזי: כאן תגלו רובוטים יפניים, דמויות מצוירות של דיסני, וקומיקסים שמחזירים אותנו לתקופה שבה הכל היה פשוט יותר.
  • החדר האיטלקי: אזור המוקדש לחברות איטלקיות ידועות כמו Ledraplastic, Canova ו-Italocremona. בין הדמויות המוצגות תמצאו את סנופי, פופאי, הדרדסים ואסטריקס.
  • מדור שנות ה-90: אזור זה מוקדש לצעצועים שהיו פופולריים בשנות ה-90, כמו מגרש השדים, צבי הנינג'ה ואוסף צעצועי פארק היורה.
  • החדר הסודי: כאן תגלו יצירות נדירות במיוחד, כולל דמות של Toby Turtle, שבה קיימות רק שתי דמויות בעולם כולו.

סוגי כרטיסים

התערוכה מציעה מספר אפשרויות כניסה, בהתאם להעדפות שלכם:

  • כרטיס בסיסי: מאפשר כניסה חד-פעמית לתערוכה ליום אחד.
  • כרטיס פרימיום: מאפשר כניסה בלתי מוגבלת לתערוכה לאורך כל השנה, כולל מתנה ייחודית – הדפס מאויר ידנית של דמות ה"פנטה" (El Panta) או קטלוג אמנותי.

חווית ביקור ייחודית

הביקור בתערוכת Creature di Gomma הוא לא רק הזדמנות לראות צעצועים נוסטלגיים, אלא גם מפגש עם המארחים הנלהבים של המקום. הם ישמחו לשתף אתכם בידע שלהם על כל פריט ופריט, ולענות על כל שאלה שתהיה לכם. תערוכה זו לא רק מחייה את העבר, אלא גם מעוררת זיכרונות ותחושות שמחזירות אותנו לילדות.

איך להגיע?

התערוכה ממוקמת ב-Campo San Stin, ליד כנסיית Frari, באחד הרחובות הצדדיים של ונציה. הכניסה הראשית נמצאת סמוך לבר Brillo Parlante, המוכר לכל מי שמבקר באזור.

לסיכום

בין אם אתם חובבי צעצועים נוסטלגיים או לא, הביקור בתערוכת Creature di Gomma הוא חוויה שלא כדאי לפספס. התערוכה מציעה מסע מרתק לעבר, עם הזדמנות לראות את הצעצועים שהביאו שמחה לדורות של ילדים. וזה המקום שבו אתם יכולים לא רק להתבונן, אלא גם להיזכר ולהתרגש מחדש.

אם אתם מתכננים ביקור בונציה בקרוב, אל תפספסו את ההזדמנות לחוות את אחת התערוכות הייחודיות ביותר בעיר.

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!