חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פאלאצו פיזאני מורטה – (Palazzo Pisani) | מרפסת הרופטופ הגבוהה ביותר בוונציה

פאלאצו פיזאני מורטה – (Palazzo Pisani) | מרפסת הרופטופ הגבוהה ביותר בוונציה

וונציה - כל רחוב וסמטה מיוחדים ומייצרים קסם אישי

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

פאלאצו פיזאני מורטה – (Palazzo Pisani) | מרפסת הרופטופ הגבוהה ביותר בוונציה

מיהו הארמון Palazzo Pisani Moretta

פאלאצו פיזאני מורטה (Palazzo Pisani Moretta) הוא אחד הארמונות ההיסטוריים המרהיבים ביותר בוונציה, והוא ממוקם על גדות התעלה הגדולה. הארמון הוא מבנה מפואר מתקופת הרנסנס המאוחרת והבארוק, אשר נבנה על ידי משפחת פיזאני המיוחסת במהלך המאה ה-17.

הארמון מצטיין באדריכלות הייחודית שלו, עם חזית מפוארת שנפתחת אל עבר התעלה הגדולה. השימוש בחומרים יוקרתיים כמו שיש ועץ יוצר אפקט של עושר ופאר, שמבטא את מעמדן הכלכלי והחברתי של משפחות האצולה בוונציה בתקופות הללו.

הארמון נבנה במאה ה-17 עבור משפחת פיזאני, אחת ממשפחות האצולה העשירות והמכובדות ביותר בוונציה. משפחת פיזאני הייתה משפחה רבת השפעה עם קשרים חזקים בתחומי הפוליטיקה, המסחר והתרבות. הארמון שימש כמעון המגורים הרשמי של המשפחה, והם אירחו בו נשפים ואירועים חברתיים מרהיבים.

המשפחה כללה דמויות חשובות כמו אלביסו פיזאני, שכיהן כדוג' של ונציה בין השנים 1735 ל-1741. הדוג' היה המנהיג הפוליטי והסמלי של ונציה, ולכן משפחת פיזאני הייתה במרכז הכוח הפוליטי בעיר.

לאורך השנים, הארמון עבר בירושה דרך בני המשפחה עד למאה ה-19. לאחר מכן, הוא עבר לבעלות משפחת מורטה (Moretta), שהוסיפה את שמם לארמון, והוא נקרא מאז פאלאצו פיזאני מורטה. כיום, הארמון משמש כקונסרבטוריון למוזיקה ולא עוד כמקום מגורים.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של הארמון הוא מרפסת הגג (רופטופ) הגבוהה ביותר בוונציה, הנמצאת בגובה של 31 מטרים. מרפסת זו נחשבת לאטרקציה מרכזית, מכיוון שהיא מציעה נוף פנורמי עוצר נשימה של כל ונציה והלגונה שמקיפה אותה. מרפסת זו מאפשרת למבקרים לראות את העיר מזווית נדירה, כשהם צופים על הגגות האדומים של העיר, הכנסיות, המגדלים והתעלות המפורסמות.

המרפסת הייתה סמל לעוצמת המשפחה ולמעמדם החברתי, וכיום היא מהווה מוקד משיכה לתיירים שמעוניינים לראות את ונציה מגבוה.

כיום, פאלאצו פיזאני משמש כקונסרבטוריון למוזיקה של ונציה (Conservatorio di Musica Benedetto Marcello). הקונסרבטוריון שוכן במבנה הארמון המפואר, ומוסיף לו אווירה תרבותית והיסטורית עם קונצרטים, הופעות ותערוכות המתקיימות בו. המבנה מארח אירועי מוזיקה ותרבות, ומאפשר למבקרים לחוות את ההיסטוריה והאמנות של ונציה במבנה היסטורי שהוא חלק בלתי נפרד מהמורשת של העיר.

הארמון היה גם מיקום לצילומים בסרטים מפורסמים, כמו סרטי "משימה בלתי אפשרית" ו"הרוח בוונציה", מה שהוסיף לו עוד רובד של קסם והילה.

הפנים של פאלאצו פיזאני מורטה מרשים לא פחות מהחוץ, עם חדרים מרהיבים, תקרות מצוירות, ונברשות קריסטל שמשרות אווירה של עידן קלאסי ועשיר. חדר הנשפים, חדרי האירוח והמרפסות הפונות אל התעלה הגדולה שימשו לאירועים חברתיים חשובים בתקופת האצולה, והארמון עדיין מצליח לשמר את האווירה ההיסטורית שלו.

הביקור במרפסת הגג של פאלאצו פיזאני הוא חוויה ייחודית למי שרוצה לראות את ונציה מזווית אחרת. הסיור בארמון כולל עלייה של כ-195 מדרגות למרפסת, מה שהופך את החוויה לא רק ויזואלית אלא גם פיזית, ומספק מבט מדהים על ההיסטוריה של העיר מהפסגה הגבוהה ביותר שלה.

עובדה מעניינת על הארמון

אחת העובדות המעניינות ביותר על פאלאצו פיזאני מורטה היא שהארמון אירח נשפים ואירועים חברתיים מפוארים לאורך השנים, ואף שימש כמקום שבו נפגשו בני האצולה של ונציה. אחד הנשפים המפורסמים ביותר שנערכו בו התקיים בשנת 1951, כאשר האורחים כללו את הדוכסים והדוכסיות של ונציה, אמנים נודעים, ואפילו ידוענים בינלאומיים כמו וינסטון צ'רצ'יל. האירועים שנערכו בארמון היו ידועים בעושרם, ביוקרתם ובתפאורה המפוארת, כאשר האורחים נהנו ממוזיקה חיה, תלבושות עשירות, ואוכל משובח, כל זאת באווירה קסומה המשקיפה על התעלה הגדולה.

מה רואים בארמון?

בביקור בפאלאצו פיזאני מורטה, המבקרים נחשפים לארמון מרשים מהתקופה הוונציאנית שכולל מגוון של אולמות וחדרים מפוארים, המעוצבים בסגנון בארוק ורנסנס ייחודי.

  • חדרי אירוח מפוארים: הארמון כולל חדרים מרשימים ששימשו לאירוח משפחות האצולה ולאירועים חברתיים גדולים. התקרות המעוטרות, הקירות המצוירים, והריהוט ההיסטורי נותנים תחושה של עושר ויוקרה.
  • חדר הנשפים: אחד החדרים הבולטים בארמון הוא חדר הנשפים הגדול, בו נערכו נשפים ואירועים חברתיים מפוארים. החדר מעוטר בתקרות מצוירות, נברשות קריסטל, ורצפות שיש מלוטשות.
  • מרפסת הגג (רופטופ): המרפסת הגבוהה ביותר בונציה מציעה נוף פנורמי עוצר נשימה על כל העיר, התעלות והלגונה. מגובה של 31 מטרים, המבקרים יכולים לראות את האיים הסובבים ואת הגגות האדומים של ונציה.
  • אולם הקונצרטים: כיום משמש הארמון כקונסרבטוריון למוזיקה, ואולם הקונצרטים שבתוך הארמון מארח הופעות מוזיקליות ותזמורות, המוסיפות למבקרים חוויה תרבותית מיוחדת.
  • יצירות אמנות ופריטי עיצוב היסטוריים: בארמון מוצגות יצירות אמנות מרשימות, פסלים ורהיטים עתיקים שמייצגים את התקופה שבה הוא נבנה. הפריטים כוללים יצירות מזכוכית מוראנו, נברשות קריסטל, ושטיחים עשויים בעבודת יד.

כרטיסי כניסה לארמון ופרטים נוספים

בואו לחוות את הנופים המרהיבים ביותר של ונציה ממרפסת הגג הגבוהה ביותר!

Palazzo Pisani מציע לכם הזדמנות ייחודית לצפות על כל ונציה והלגונה שלה מגובה של 31 מטרים. המרפסת הפנורמית של הארמון, השוכן כיום במבנה קונסרבטוריון המוזיקה של ונציה, פותחת פנורמה עוצרת נשימה של העיר הקסומה.

מה כלול בסיור?

  • גישה למרפסת הגבוהה ביותר בונציה, עם נוף פנורמי מרהיב.
  •  סיור דרך קונסרבטוריון המוזיקה של ונציה הממוקם בארמון פיזאני המלכותי.
  •  גישה לחדר הנשפים ולאולם הקונצרטים.
  •  הזדמנות לבקר במיקום הצילומים של סרטים מפורסמים כמו "Mission Impossible" ו-"Haunting in Venice".
  • משך הסיור הינו כשעה אחת
  • שפת הסיור הינה באנגלית ואיטלקית
  • גודל קבוצה מקסימלי:30 משתתפים

שימו לב!
הסיור כולל עלייה של 195 מדרגות ואין מעלית, ולכן אינו מומלץ לאנשים עם בעיות הליכה.
אסור להכניס עגלות ומזוודות.

נקודת מפגש:
Campiello Pisani, 2810, ונציה – פגשו את המדריך שלכם בכניסה לארמון 10 דקות לפני תחילת הסיור.

המחיר הינו €18.00 בלבד!


ביטול אפשרי עד שעתיים לפני הסיור. ניתן לשנות את מועד הסיור עד שעתיים לפני הביקור.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!