חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כנסית סן וידל – קונצרט בכנסייה המפורסמת – (St. Vidal Church) | וונציה

כנסית סן וידל – קונצרט בכנסייה המפורסמת – (St. Vidal Church) | וונציה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

כנסית סן וידל – קונצרט בכנסייה המפורסמת – (St. Vidal Church) | וונציה

קונצרט בוונציה בכנסיית סן וידל

כנסיית סן וידאל לקונצרטים (St. Vidal Church) בוונציה היא אחת המקומות הייחודיים והמרשימים ביותר בעיר לאירוח מופעי מוזיקה קלאסית. הכנסייה ממוקמת בלב ונציה, היא הפכה לבית עבור קונצרטים קלאסיים המבוצעים על ידי הרכב המוזיקה שפורסם, "Interpreti Veneziani" .

Interpreti Veneziani הוא הרכב מוזיקה קאמרית מהבולטים באיטליה, שנחשב לאחד מהרכבי המוזיקה הקלאסית מבקרים בעולם. ההרכב, שהוקם בונציה בשנת 1987, מעשה בביצוע יצירות של מוזיקה בארוקית, ובעיקר ביצירותיו של המלחין הוונציאני הנודע, אנטוניו ויוואלדי.

Interpreti Veneziani מקיימים את הקונצרטים שלהם בכנסיות מרהיבות ברחבי ונציה, כאשר המרכזית שבה היא כנסיית סן וידאל ( Chiesa di San Vidal), מהמאה ה-17. הכנסייה עצמה מוסיפה נופך מיוחד להופעות שלהן, בזכות האווירה ההיסטורית והאקוסטיקה המעולה של המקום.

מעבר לקונצרטים הרגילים בוונציה, ההרכבים מופיעים גם על במות בינלאומיות ומופיעות ברחבי העולם, כולל ביפאן, אמריקה הלטינית, קנדה וארה"ב.

אנטוניו ויוואלדי

אנטוניו ויוואלדי ("ארבע העונות" (Le Quattro Stagioni), שהפכה לסמל של תקופת הבארוק וליצירה הנפוצה ביותר בעולם המוזיקה הקלאסית.

תחילת דרכו

ויוואלדי נולד למשפחה מוזיקלית. אביו, ג'ובאני בטיסטה ויוואלדי, היה כנר מוכשר שניגן בתזמורת קתדרלת סן מרקו בוונציה, והוא היה זה שהכניס את האנטוניו לעולם המוזיקה מגיל צעיר. כבר בגיל 15 החל ויוואלדי ללמוד כמורה דתי והוסמך לכמורה בגיל 25, אך בשל בעיות בריאותיות, ובעיקר אסתמה, הוא נמנע מלקיים את כל החובות של כהונת הכמורה והקדיש את זמנו למוזיקה.

קריירה מוזיקלית

הכישרון של ויוואלדי כבר מגיל צעיר, והוא הפך למורה לכינור במוסד מוזיקלי חשוב לבנות יתומות בשם בית החסד של מרים הקדושה (Ospedale della Pietà) בוונציה. חלק תפקידו שם, הוא הלחין מאות קונצ'רטים ויצירות לביצוע על ידי התזמורת של הבנות, מה שעזר לפיתוח סגנונו הייחודי והביא לפרסומו ברחבי אירופה.

הקונצרטים של ויוואלדי מצטיינים במבנה ברור אך מגוון, ולעיתים הופעת התפרצויות אנרגטיות מהירות. ביצירותיו הוא שילב טכניקות וירטואוזיות, ובכך העלה את מעמדה של הכינור ככלי סולני מרכזי.

היצירה המפורסמת ביותר של ויוואלדי, "ארבע העונות" , נכתבה בשנת 1723, נחשבת לאחת היצירות המשפיעות ביותר במוזיקה הקלאסית. כל אחד מהקונצ'רטי מתאר מוזיקה מוזיקלי את מאפייני העונה הנוספת, והיצירה כולה מתאפיינת בשילוב בין מוזיקה דרמטית ותיאורית לגבי כירון טכני מרהיב.

מעבר ל"ארבע העונות", ויוואלדי חיבר יותר מ-500 קונצ'רטי לכינור וכלים אחרים, וכן מעל 40 אופרות ויצירות כנסייתיות רבות, כולל אורטוריות ומיסות. ויוואלדי נחשב לחלוץ בפיתוח צורת הקונצ'רטו, והוא תרם רבות להגדרת המבנה הסטנדרטי של שלושה פרקים (מהיר-איטי-מהיר) הנפוץ ביצ

Interpreti Veneziani נולדה מתוך רצון להחיות את המורשת המוזיקלית העשירה של וונציה ולבצע את היצירות המפורסמות ביותר מהעידן הבארוקי בצורה אותנטית ומקצועית. מאז הקמתם, הרכב צבר שם עולמי בזכות ביצועים מרהיבים של יצירות קלאסיות עם הניתוחים מיוחדים ביצירות מתקופת הבארוק.

החברים בהרכב מנגנים על כלים אותנטיים מהממות ה-17 וה-18, כולל כינורות, וילות, צ'לו וקונטרבאס, דבר המעניק למוזיקה שלהם צליל חם ועמוק המדמה את האווירה של התקופה. כל אחד מהמוזיקאים בהרכב הוא נגן וירטואוזי, הם מקפידים על דיוק מוזיקלי ופרשנות רגשית עמוקה ליצירות אותן הם מבצע

Interpreti Veneziani הם אחד מהרכבי המוזיקה הבולטים בוונציה ובתחום המוזיקה הבארוקית בכלל. מקצועיות, ההתלהבות והמחויבות שלהן לשימור המורשת המוזיקלית של התקופה, הם ממשיכים להדהים שפעלו על קהל המאזינים שלהם ברחבי העולם. הופעה של ההרכב היא לא רק חוויה מוזיקלית, אלא מסע בזמן לעידן הבארוק בוונציה – חוויה שאסור לפספס.

מידע על הכרטיסים - דרך אתר tiquets

קונצרט בארוק בכנסיית סן וידאל עם Interpreti Veneziani

מוכנים להיסחף לעידן הבארוק? הצטרפו לערב בלתי נשכח בוונציה המוקדש למוזיקה קלאסית בכנסייה היפהפייה וההיסטורית סן וידאל מהמאה ה-17. זהו אחד מהרגעים המיוחדים ביותר בטיול שלכם, שבו יעלו לחיים יצירות מאת מוצרט, באך, ויוואלדי ואחרים בקונצרט קסום ומלא רגש.

מי מופיע?
הרכב המוזיקה Interpreti Veneziani,שהוקם בשנת 1987, הוא אחד המובילים בסצנת המוזיקה בוונציה והעולם. האנסמבל המיוחד הזה, הידוע באנרגיה והברק האיטלקיים, יעניק לכם חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת שתלווה אתכם גם לאחר סיום הקונצרט.

איפה זה קורה?
הקונצרט מתקיים תחת ציורו המדהים של האמן הרנסנסי המפורסם קרפצ'יו, המתאר את "סן וידאל על סוסו", במקום שהוא גם היסטורי וגם מרהיב ביופיו.

מה מצפה לכם?
– הופעה מרהיבה של מיטב היצירות הבארוקיות
– מושבים שמורים בקונצרט
– חווית מוזיקה אותנטית בכנסייה היפהפייה סן וידאל

  • משך: שעה ו-30 דקות
  • מחיר: החל מ-€32.00

הזמנת כרטיסים:
בחרו תאריך ושעת הופעה, ותזכרו להגיע 30 דקות לפני תחילת הקונצרט כדי לבחור את המושב המועדף עליכם.

מדיניות ביטולים ושינוי מועד:
ביטול ושינוי מועד אפשריים עד 23:59 ביום שלפני הביקור.

נקודת מפגש:
Campiello San Vidal, 30124, ונציה. הציגו את השובר הסמארטפון שלכם בכניסה ואספו את המושב שלכם!

חוויה מרוממת:
בואו להתענג על צלילים נשגבים באחד מהחללים המפוארים ביותר בוונציה. עם הרכב כלים מהוקצע ומלא בנשמה, כנסיית סן וידאל תעניק לכם ערב שתזכרו למשך זמן רב. זהו שילוב מושלם בין מוזיקה, תרבות, והיסטוריה – בדיוק כמו שוונציה יודעת להציע.

כנסיית סן וידל

הכנסייה נבנתה לראשונה בשנת 1084, במאה ה-11, על ידי משפחת דוג'ה וידאל פסקו (Vidal Pesaro), משפחה ונציאנית רבת עוצמה. היא הוקמה לכבוד הקדוש וידאל (Vitalis), ונודה כמקום תפילה חשוב במשך מאות שנים. מעבר השנים, הכנסייה חוותה נזקים השפעה, בעיקר בפגעי מזג האוויר והשיטפונות, ונאלצה שיפוץ כולל במאה ה-17.

בשנת 1696, הכנסייה נבנתה עיצוב נוסח הבארוק על ידי האדריכל אנטוניו גספארי.

ארכיטקטורה ועיצוב פנים

חזית הכנסייה עוצבה בסגנון קלאסי ובארוקי, עם עמודים קורינתיים וקשתות גדולות המאפיינות את התקופה. אחד הפרטים המרביים ביותר בכנסייה הוא הציור המפורסם של האמן הוונציאני ויטורה קרפצ'ו (Vittore Carpaccio), נמצא מעל המרכזי המבחנים. הציור מתאר את סן וידאל על סוסו (Saint Vitale on Horseback ), סצנה דרמטית ומרשימה נוסח רנסנסי המוסיפה לעוצמת המקום.

בפנים הכנסייה ניתן למצוא תקרה גבוהה המעוטרת ביצירות אמנות מפוארות, נברשות מרהיבות, ופסלים שיצרו אמנים איטלקיים חשובים של התקופה. למרות עיצובה המרהיב, הכנסייה משדרת מבנה של פשטות וכבוד, כפי שמצופה ממבנה דתי של ימי הביניים.

כיום, כנסיית סן וידאל כבר אינה פועלת כמקום תפילה פעיל, אלא משמשת בעיקר כמרכז תרבותי שבו מתקיימים קונצרטים של מוזיקה קלאסית, המבוצעים על ידי הרכב המוזיקה הנודע Interpreti Veneziani . הקונצרטים בכנסייה מושכים קהל רב, ומספקים למבקרים חוויה ייחודית של מוזיקה בארוקית בביצוע אותנטי, כשהמוזיקה מהדהדת בחלל הכנסייה האקוסטי.

הביקור בכנסיית סן וידאל מספק חוויה תרבותית יוצאת דופן, שמשלבת בין אמנות, ארכיטקטורה ומוזיקה. הכנסייה עם מוקד משיכה לתיירים ולחובבי מוזיקה מכל העולם, המגיעים ליהנות לא רק מהקונצרטים אלא גם מהאווירה ההיסטורית המיוחדת שהיא מייצרת. ההופעות בכנסייה מעניקות למבקרים הזדמנות לחוות את המוזיקה הקלאסית באחת הערות היפות וההיסטוריות הכי בעולם.

Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!