חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מלונות עם בריכה בונציה

מלונות עם בריכה בונציה

מלונות עם בריכה בונציה

עזרה עם תכנון החופשה בונציה?

מלונות עם בריכה בונציה

ונציה היא עיר יפהפייה וייחודית, המלאה בהיסטוריה, תרבות ואטרקציות. עם זאת, תכנון חופשה בעיר יכול להיות קצת מאתגר, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתם מבקרים בה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה המושלמת:

ונציה היא עיר יפהפייה וייחודית, המלאה בהיסטוריה, תרבות ואטרקציות
ונציה היא עיר יפהפייה וייחודית, המלאה בהיסטוריה, תרבות ואטרקציות

חופשה מושלמת בונציה

מתי לבקר:

  • עונת השיא:יוני עד אוגוסט היא עונת השיא בונציה, כאשר מזג האוויר חם ושטוף שמש והתיירים רבים. אם אתם רוצים להימנע מהמונים ולהוזיל עלויות, מומלץ לבקר באביב (מרץ-מאי) או בסתיו (ספטמבר-נובמבר).
  • קרנבל:אם אתם רוצים לחוות את ונציה בשיא תפארתה, בקרו בעיר במהלך הקרנבל, המתקיים מדי שנה בפברואר או במרץ. הקרנבל הוא אירוע ססגוני ותוסס, שבו אנשים מכל רחבי העולם מתלבשים בתחפושות וצופים במצ parades and performances.

איך להגיע:

  • טיסה: הדרך הקלה והנוחה ביותר להגיע לונציה היא במטוס. נמל התעופה הבינלאומי מרקו פולו (VCE) נמצא כ-8 ק"מ מהעיר, ויש קשרים ישירים אליו מערים רבות ברחבי העולם.
  • רכבת: ניתן גם להגיע לונציה ברכבת. תחנת הרכבת של ונציה סנטה לוסיה (Venezia Santa Lucia) ממוקמת במרכז העיר, ויש קשרים רכבת תכופים אליה מערים רבות באיטליה וברחבי אירופה.
  • רכב: נסיעה לונציה ברכב אינה מומלצת, מכיוון שהעיר אינה נגישה למכוניות. אם אתם מגיעים ברכב, תצטרכו להחנות אותו מחוץ לעיר ולעבור לאוטובוס מים או לגונדולה.

מה לעשות:

  • סיור גונדולה: שייט בגונדולה לאורך התעלות הוא דרך קלאסית לחוות את ונציה. ניתן לשכור גונדולה בכל אחת מהתחנות הרבות הפזורות ברחבי העיר.
  • ביקור בכיכר סן מרקו: כיכר סן מרקו היא הלב הפועם של ונציה, וביתם של כמה מהאתרים המפורסמים ביותר בעיר, כולל בזיליקת סן מרקו, ארמון הדוג'ה ומגדל השעון.
  • טיפוס על מגדל הפעמון: מגדל הפעמון מציע נופים פנורמיים של ונציה. הכניסה בתשלום, מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד בעונת השיא.
  • ביקור בארמון הדוג'ה: ארמון הדוג'ה היה ביתם של הדוג'ה של ונציה במשך למעלה מ-700 שנה. כיום, הארמון הוא מוזיאון פופולרי המציג אוסף נרחב של אמנות ועתיקות.
Powered by GetYourGuide

מלונות עם בריכות שחייה בונציה סקירה

  • מלונות יוקרה: מרבית מלונות יוקרה בונציה מציעים בריכות שחייה לאורחים, הן פנימיות והן בחיצוניות. בריכות אלה עשויות להיות ממוקמות על גגות, גנים או אפילו בתוך ספא מפואר.
  • מלונות בינוניים: חלק מהמלונות הבינוניים בונציה מציעים גם בריכות שחייה, אך הן עשויות להיות קטנות יותר ופחות מרשימות מאלו של מלונות היוקרה.

חופים:

  • לידו די ונציה: האזור היחיד בונציה עם חופים אמיתיים הוא לידו די ונציה, רצועת איים ארוכה הממוקמת מזרחית לעיר. בלידו די ונציה תמצאו חול זהוב, מים צלולים וטיילות ארוכות, כמו גם מגוון רחב של בתי מלון, מסעדות וברים.
  • בריכות ציבוריות: ישנן מספר בריכות ציבוריות בונציה, הפתוחות הן לתושבים והן לתיירים. בריכות אלה עשויות להיות פחות יוקרתיות מבריכות במלונות, אך הן מציעות דרך זולה ונגישה ליהנות משחייה.

פעילויות מים אחרות:

  • גונדולות:ניתן לשכור גונדולה ולשוט לאורך התעלות של ונציה, ליהנות מהנופים המרהיבים של העיר.
  • קיאקים וסירות קאנו: ניתן לשכור קיאקים או סירות קאנו ולשוט לאורך התעלות של ונציה בקצב איטי יותר.
  • שייט: ניתן לצאת לשייט בסירה גדולה יותר ולראות את ונציה מנקודת מבט שונה.

חשוב לציין שרוב הבריכות בונציה פתוחות רק בעונת הקיץ (יוני-ספטמבר).

טיפים:

  • אם חשוב לכם ליהנות מבריכת שחייה במהלך החופשה שלכם בונציה, מומלץ לבחור מלון עם בריכה.
  • שימו לב למיקום הבריכה. ייתכן שתרצו לבחור מלון עם בריכה על הגג, המציעה נופים פנורמיים של העיר.
  • זכרו שבחודשי הקיץ, בריכות רבות בונציה עשויות להיות עמוסות.

לסיכום: למרות שבריכות שחייה אינן נפוצות בונציה, ישנן אפשרויות שונות ליהנות משחייה בעיר. בין אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית או אפשרות זולה יותר, תוכלו למצוא את המקום המושלם עבורכם.

Booking.com

מלון יוקרה מומלץ עם בריכה בונציה

מריוט הוא יהלום ברמת הגימור והאיכות בונציה, איטליה. המלון משרה אווירה של יוקרה ואלגנטיות, ומציע חוויה מושלמת של פינוק ונופש בסביבה ייחודית וקסומה. המלון ממוקם על אי פרטי בלגונה, ומציע נוף מרהיב על העיר ועל הים התיכון. הבניין עצמו מעוצב בסגנון איטלקי קלאסי, עם רמות גבוהות של יוקרה ואיכות בכל פינה. המלון מתפאר בבריכת שחייה אינסופית המשתרעת על אורך הים, שמציעה נוף עוצר נשימה על המזרח והמערב של האי. בנוסף, המלון מציע מתקנים רבים לבילוי ופנאי, כולל ספא מפנק, מסעדות משובחות, ופינות יוקרה להתרפקות וניחוח הנופש. ריזורט מריוט ונציה הוא בחירה מובהקת למטיילים שמחפשים ליהנות מחוויה אולטימטיבית של נופש וילות בלב בונציה. 

כתובת: Isola delle Rose, Laguna di San Marco, 30133 Venezia VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

מלון בוטיק מומלץ עם בריכה בונציה

נולינסקי ונציה הוא מלון בוטיק מפואר בלב בונציה, איטליה, המשרה אווירה של אופנה ויוקרה. המלון מציע חוויה מושלמת של נופש ואירוח באווירה אינטימית ומפנקת. הבניין עצמו הוא יצירת אמנות אדריכלית, המשלבת בין יופי קלאסי לבין נגיעות מודרניות ומפוארות. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון עכשווי ואלגנטי, ומציעים נוף מרהיב על רחובות העיר או על התעלות הקסומות של ונציה. המלון מציע בריכת שחייה מעוצבת ומרשימה, המהווה מרכז פנאי ומנוחה לאורחים. בנוסף, הוא מציע מתקני ספא משובחים ומגוונים, כמו גם מסעדה מפוארת שמציעה מנות איכותיות מהמטבח האיטלקי הקלאסי. נולינסקי ונציה הוא הבחירה המושלמת עבור מטיילים שמחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת בלב בונציה. 

כתובת: San Marco, 1272, 30124 Venezia VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

מלון מומלץ לזוגות עם בריכה בונציה

סיפריאני ונציה הוא מלון יוקרתי ואירוח מפואר בלב בונציה, איטליה. המלון הינו סמל של אופנה, יוקרה ואלגנטיות, ומציע חוויה מושלמת של נופש ופינוק בעיר הקסומה. המבנה עצמו מזכיר פאלאצו, ומציע נוף יפהפה על מפרץ התעלות של ונציה ועל האיים הנסתרים באזור. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון איטלקי קלאסי ומהודר, ומציעים נוחות ויקום מודרני באווירה רומנטית ומפנקת. המלון מתפאר בבריכת שחייה עם נוף עוצר נשימה על העיר הקסומה. כמו כן, הוא מציע מתקני ספא ופינות פנאי מפנקות, מסעדה איכותית המציעה מנות טעימות מהמטבח האיטלקי הקלאסי. סיפריאני ונציה הוא יעד מושלם לזוגות רומנטיים, למטיילים שמחפשים חוויה יוקרתית ולמי שרוצה ליהנות מחוויה אירוח מושלמת בלב בונציה. 

כתובת: Hotel Cipriani, A Belmond Hotel, Venice Giudecca, 10, 30133 Venezia VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

מלון יוקרה עם בריכה באי סן קלמנטה בונציה 

סן קלמנטה פאלאס קמפינסקי ונציה הוא מלון מפואר ויוקרתי באי סן קלמנטה בונציה, איטליה. המלון מציע חוויה יוקרתית ומפנקת באווירה של ארמון קלאסי בעיצוב יוקרתי. הבניין המפואר עצמו משתרע על פני גינות ירוקות עם נוף מהמם על העיר התעלות המפורסמות של ונציה. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון קלאסי עם פרטים מודרניים ומציעים נוחות ויוקרה בכל החדרים יש מרפסות עם נופים מרהיבים של העיר. המלון מתפאר בבריכת שחייה מפוארת המשקיפה על הים ועל הגינות הירוקות, ומציע מתקני ספא וכמו כן מסעדה משובחת המציעה מנות איכותיות מהמטבח האיטלקי הקלאסי. סן קלמנטה פאלאס קמפינסקי ונציה  הוא הבחירה המושלמת למטיילים שמחפשים חוויה יוקרתית ומפנקת בלב בונציה. 

כתובת: Isola di San Clemente, 1, 30124 Venezia VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

מלון היסטורי מומלץ עם בריכה בונציה

אוסוניה הונגריה וולנס לייף סטייל הוא מלון מפנק ואירוח מודרני בלב בונציה, איטליה. המלון מתמקד בהיסטוריה ובתרבות הצרפתית, ומציע חוויה מושלמת של נופש ופינוק בעיר הקסומה. הבניין עצמו משלב בצורה מודרנית אלמנטים היסטוריים עם פרטים מסוגננים, ומציע נוף מרהיב על כיכר סן מרקו ועל רחובות העיר. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון עכשווי ואלגנטי, ומציעים נוחות ואווירה מפנקת. המלון מציע מתקני ספא ופינות פנאי מעוצבות, כולל בריכת שחייה מפוארת ומתקני ספא חדישים. בנוסף, ישנם מסעדות משובחות שמציעות מנות איכותיות מהמטבח הצרפתי והאיטלקי. אוסוניה הונגריה וולנס לייף סטייל הוא בחירה מושלמת למטיילים שרוצים ליהנות מחוויה נפלאה ומפנקת בלב בונציה. 

כתובת: Fondamenta dell'Osmarin, 686, 30124 Venezia VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מלון למשפחות עם בריכה בונציה

אקסלסיור ונציה הוא מלון אלגנטי ומפואר בלב של ונציה, איטליה. המלון מציע חוויה מושלמת של נופש וילות באווירה של יוקרה ויופי. הבניין עצמו הוא ארמון ברמת גימור מרהיבה עם נוף מדהים על הים האדריאטי ועל האיים היפים מסביב. החדרים והסוויטות מעוצבים בסגנון איטלקי קלאסי ומפואר, ומציעים נוחות ויוקרה לאורחים. המלון מתפאר בבריכת שחייה מפוארת על גדת הים, ומתקני ספא משובחים המציעים מגוון רחב של טיפולים ושירותים לבריאות ופינוק. ישנם גם מסעדות משובחות שמציעות מנות איכותיות וטעימות. מלון אקסלסיור ונציה הוא מקום מושלם לילדים ומבוגרים כאחד, שרוצים ליהנות מחופשה מושלמת ומפנקת בלב בונציה. 

כתובת: Hotel Excelsior Venice Lungomare Guglielmo Marconi, 41, 30126 Lido VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מלון מומלץ עם בריכה באי לידו בונציה

ויקטוריה פאלאס הוא מלון מפנק ומודרני בלב לידו של ונציה, איטליה. המלון מציע חוויה נעימה ואירוח ברמה גבוהה, המתאימה לכל סוגי האורחים. הבניין עצמו מעוצב בסגנון עכשווי ומפואר, והחדרים מרווחים ומפנקים. כל חדר מציע אווירה נעימה ומרגיעה ומצויד בכל השירותים הנדרשים לשהייה נוחה כולל אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם חיבור ללווין בכל החדרים. המלון מציע מגוון שירותים ומתקנים, כולל בריכת שחייה מפוארת ומתקני ספא ופינות פנאי מפנקות. בנוסף, ישנם מסעדות משובחות שמציעות מנות איכותיות וטעימות. מלון ויקטוריה פאלאס הוא בחירה מצוינת למטיילים שמחפשים אירוח מודרני ונעים בלב לידו של ונציה. 

כתובת: Viktoria Palace Hotel Via Pietro Orseolo, 1, 30126 Venezia VE, איטליה

Booking.com

Booking.com

מלון וילות למשפחות עם בריכה בונציה 

די בי וילות הוא מתחם וילות מפנק בלידו, שוכן באי לידו היפה והמושקע שבמזרח בונציה, איטליה. המתחם מציע חוויה יוקרתית ומפנקת במיקום שקט ופסטורלי ליד הים האדריאטי. הוילות במתחם מעוצבות בסגנון איטלקי קלאסי ומפואר, ומציעות נוחות ויוקרה. כל וילה מצוידת בכל השירותים המודרניים והנדרשים לשהייה נוחה ומהנה. המתחם מציע מגוון שירותים ומתקנים לנופש ולפנאי, כולל בריכת שחייה מפוארת, גינה יפה ומטופחת, וגישה ישירה לחוף הים. ישנם גם מתקני ספא וכמו כן מסעדה משובחת המציעה מנות טעימות. די בי ריזורט וילות הוא בחירה מצוינת למטיילים שמחפשים אירוח מודרני ויוקרתי בלב לידו של ונציה. 

כתובת: DB Villas Le Ville del Lido Resort Via delle Sirene, 22, 30126 Venezia VE, איטליה

Booking.com

מה היתרון של מלון עם בריכה בונציה? האם יש מלונות למשפחות? כל מה שרציתם לשאול על מלונות עם בריכה בונציה

ונציה היא עיר ייחודית במינה, המציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מבקר. הנה כמה מהדברים שהופכים חופשה בונציה למיוחדת כל כך: האווירה:ונציה היא עיר רומנטית וקסומה, עם אווירה מיוחדת שאין כמותה בשום מקום אחר בעולם. העיר בנויה על תעלות רבות, ניתן להתנייד בהן באמצעות גונדולות, סירות מוטור או פשוט ללכת לאורך הגשרים הרבים. ההיסטוריה:ונציה היא עיר בעלת היסטוריה עשירה, שהייתה פעם רפובליקה ימית רבת עוצמה. ניתן לראות את העבר המפואר של העיר בכל פינה, מהארמונות המרשימים ועד לכנסיות המפוארות. האטרקציות:בונציה מלאה באטרקציות מרתקות, ביניהן כיכר סן מרקו המפורסמת, ארמון הדוג'ה, גשר ריאלטו, מוזיאון האקדמיה ועוד.

לאלו המעוניינים לשלב שחייה בחופשה בונציה, קיימות מספר אפשרויות: בריכות שחייה במלונות: מלונות יוקרה:מרבית מלונות יוקרה בונציה מציעים בריכות שחייה לאורחים, הן פנימיות והן בחיצוניות. בריכות אלו עשויות להיות ממוקמות על גגות, גנים ואף בתוך ספא מפואר, ומציעות חוויה יוקרתית ומרעננת. מלונות בינוניים: חלק מהמלונות הבינוניים בונציה מציעים גם בריכות שחייה, אך הן עשויות להיות קטנות יותר ופחות מרשימות מאלו של מלונות היוקרה. חופים: לידו די ונציה:האזור היחיד בונציה עם חופים אמיתיים הוא לידו די ונציה, רצועת איים ארוכה הממוקמת מזרחית לעיר. בלידו די ונציה תמצאו חול זהוב, מים צלולים וטיילות ארוכות, כמו גם מגוון רחב של בתי מלון, מסעדות וברים.

בחירת המלון המתאים בונציה תלויה בתקציב, בצרכים ובהעדפות האישיות שלכם. עם זאת, הנה כמה מהאזורים הטובים ביותר לשהות בהם אם אתם מחפשים מלון עם בריכה: סן מרקו:אזור זה הוא הלב ההיסטורי של ונציה, ובו כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של העיר, כולל כיכר סן מרקו, ארמון הדוג'ה ובזיליקת סן מרקו. מלונות רבים בסן מרקו מציעים בריכות שחייה, אך הן עשויות להיות יקרות יותר מאשר באזורים אחרים. Giudecca:Giudecca הוא אי הממוקם מול דרום סן מרקו. זהו מקום שקט יותר משאר ונציה, ויש בו מספר מלונות עם בריכות שחייה, כולל מלון Cipriani, מלון Hilton Molino Stucky Venice ו-The St. Regis Venice. 

ונציה עשויה להיות יעד מרתק לחופשה משפחתית, המציעה שילוב ייחודי של היסטוריה, תרבות, נופים ופעילויות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את המאפיינים הייחודיים של העיר לפני קבלת החלטה. יתרונות: אטרקציות לכל המשפחה: ונציה מציעה מגוון אטרקציות שילדים יאהבו, ביניהן השייט בגונדולות, ביקור בארמון הדוג'ה, האכלה של יונים בכיכר סן מרקו, גילוי סודות העיר דרך משחקים ומשימות, צפייה בהופעות רחוב, ביקור במוזיאונים מותאמים לילדים ועוד. עיר בטוחה: ונציה היא עיר יחסית בטוחה, עם שיעורי פשיעה נמוכים. התניידות קלה: ניתן להתנייד בונציה בקלות רבה ברגל, בסירות ואוטובוסי מים, מה שמקל על המשפחה לטייל יחד. אוכל טעים: ונציה ידועה באוכל הטעים שלה, הכולל פיצות, פסטות, גלידות ועוד. אווירה קסומה: לונציה יש אווירה קסומה ורומנטית, שיכולה להפוך את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

Powered by GetYourGuide
Facebook
WhatsApp
Telegram
Email
לחזור למשהו ספציפי?
error: Content is protected !!